A-line dress från OMG Bananas. Har inte full koll på vad det är för material, det har legat hemma ett tagVad är det för mönster? Och tyget är jättehärligt! Vad är det för material?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
A-line dress från OMG Bananas. Har inte full koll på vad det är för material, det har legat hemma ett tagVad är det för mönster? Och tyget är jättehärligt! Vad är det för material?
Har fungerat bra idag, känns oväntat bekvämtTack för input! Jag får utmana min jeans och blus-stil och testa att ha den till jobbet i morgon![]()
Första klänningen på måååånga år!
Började i "prov-tyg", har inte bestämt mig för om det är tantigt eller ok
Fick inte riktigt till halslinningen och nästa gång jag använder det här mönstret ska jag öka på bredden över axlar och byst något. Men jag är nöjd med att jag fick ihop något som gick att trä över huvudet i varje fall
Visa bifogad fil 32662
Jag tycker den ser fin ut, trevlig modell och fin kombo av mönster och färg.Äsch.. den blev inte bra.
Visa bifogad fil 33119
Blev ett veck fram som inte ska vara där.. Nåja, det kanske inte syns. Halsen blev lite stor också. Så går det när man följer mönstret istället för att räkna själv.
Visa bifogad fil 33130
Här är förövrigt mina egna tanttrosor som jag sydde för att matcha min mjukis bh. Himlarns bekväma, även de är från ooohlulu!.
Underbar! Var har du hittat tyget?Haha jag är orange!
Visa bifogad fil 33304
Den ska pressas och kantstickas, sen är den klar. Blev lite kort i ärmarna men det duger. Nöjd med mönstret.