Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Coola... Som jag funderat på att ha på mig på en fest i morgon tillsammans med en grågrön skjorta i typ bomull.
Visa bifogad fil 168025
Vad tycker ni, duger de?
De på översta raden tror jag är för rullfåll (aldrig testat själv, men sett klipp på Instagram), den till vänster känns som en vanlig standardfot, och de två till höger har jag ingen aning omHjälp, vad använder man de här till?
Visa bifogad fil 168047
Ja det är kul! Populärt av barn också, sålt en del mössor i det tygetÄlskar det tyget![]()
Att tvätta tyget innan man klipper för det krymper rejält.Började rita av mönstret till klänningen, och inser att hela klänningen ska fodrasså inte nog med att klänningen kräver 4,5m tyg, så ska det till lika mycket fodertyg.
Vad ska man tänka när man köper tyg för sådant? Och är foder rätt ord för ”lining”?
Tack för tipset! Men vad för tyg ska jag köpa?Att tvätta tyget innan man klipper för det krymper rejält.
Lite osäker på kvalitén på ditt tyg, men ett alternativ är ju att vara fodra livet I samma tyg om det räckerTack för tipset! Men vad för tyg ska jag köpa?vill helst inte ha sånt där silkigt tyg, men det kanske alltid är det som avses? Framgår inte av mönstret tyvärr, så hoppades att fodret skulle vara av typ samma tyg som klänningen…
Kan fodring av kjolen hjälpa att ge mer fall på den? I så fall ska jag nog göra det på ”skarpa” versionen av klänningen i alla fallLite osäker på kvalitén på ditt tyg, men ett alternativ är ju att vara fodra livet I samma tyg om det räcker
Annars försök hitta ett tyg som känns lika som ditt.
Ja, kjolen kommer förmodligen bli "tyngre" och inte lika fladdrig.Kan fodring av kjolen hjälpa att ge mer fall på den? I så fall ska jag nog göra det på ”skarpa” versionen av klänningen i alla fall![]()
Blev det fest i byxorna? Snygg färg på dom... Som jag funderat på att ha på mig på en fest i morgon tillsammans med en grågrön skjorta i typ bomull.
Visa bifogad fil 168025
Vad tycker ni, duger de?
Yes! Det blev party iförd byxorna! Insåg under kvällen varför modulen var för stretchigt tyg, det blev närmast akrobatiska övningar när jag skulle böja mig ner...Blev det fest i byxorna? Snygg färg på dom
Imponerad att du sytt byxor I materialet, hade aldrig gjort det själv, men då syr jag aldrig byxor själv utöver tights eller mjukisbyxor typ![]()
Vad kul, det är så roligt när man får berömYes! Det blev party iförd byxorna! Insåg under kvällen varför modulen var för stretchigt tyg, det blev närmast akrobatiska övningar när jag skulle böja mig ner...
Men flera som berömde dem utan att veta att jag gjort dem själva!![]()