Sytråden del 4

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 584
  • Visningar Visningar 86 914
Ett set till en polis-bebis :)
IMG_20250522_223817.webp

Äsch, luvan blev alldeles för liten. Eller kort i fram liksom. Tänkte fel när jag ritade den. Jaja, den sitter ju med tryckknappar så enkelt att byta ut till en ny. Den funkar med keps under.

Jag har ju fått en massa "underliga och okända" tyger från min moster som slutat sy. Hon sydde mycket brud- och balklänningar så det är en del glansigt tyg.

Jag har testat att sy mig ett par byxor!
20250523_091429.webp

... Som jag funderat på att ha på mig på en fest i morgon tillsammans med en grågrön skjorta i typ bomull.
20250523_091406.webp

Vad tycker ni, duger de?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 637
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 547
Senast: Edla
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka