Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det en stor häst får du ut livbeloppet minus 10 0000 kr. I ditt fall 40 000 kr. Om du betalar försäkringen via autogiro eller liknande (dvs inte betalar per helår) så dras den del av premien du inte betalt än av också.
Men rent generellt livbeloppet minus 10 000 kr på stor häst och minys 8 000 kr på ponny.
De jag känner har fått ut förs. beloppet -10 000:- som de andra skrivet och sedan får man bara förs. för 10 000:- efter det och inte tävla som vissa puckon försökt göra ändå.
man upphör ju aldrig att förvånas!!
Hästmänniskan Hej vi är i ett läge där vi ska sälja våran häst och vi funderar på hur mycket man kan sälja henne för. Hon är ett renrasigt gotlandruss...
Hästmänniskan Den eviga frågan gällande om man bör röntga eller inte röntga vid hästköp.. O_o
Vet att vissa försäkringsbolag ställer krav på röntgen...
Hästmänniskan Vad tycker ni om kamera i stallet. Vi hyr 2st box platser i ett stall och ägaren har 2 boxar hon har kameror helt oki att hon har koll...
Bukefalosnyheter Det funkade bra för mig onsdag eftermiddag/kväll, men nu är det segt igen (inte lika illa som det var en period, där det tog en minut...
Hundträning Jag har som tur är bara typ 10 minuter till tävlingsplatsen men då är det rimligt att tänka att jag borde åka när det börjar närma sig 2...
Hästmänniskan Ja men precis, är ju därför jag försöker vara övertydlig med mina förväntningar så det inte kommer som en överraskning för någon. Så jag...