the_connemara
Trådstartare
Kära buke! Tycker alltid ni verkar kunna hitta precis vad som efterfrågas i klädväg så jag testar! Vintertid är ganska enkelt i min vardag men sommartid
Jag har en del sensoriska begränsningar och bryr mig mindre om utseendet. Mitt största problem med damtröjor är att de i princip alltid är för stora i halsen, jag tycker så himla (!!!) illa om det utanför vissa få specifika tillfällen. Gjorde ett försök att mäta och kanske 45 cm är max omkrets? Har rätt litet huvud men det ska liksom ta emot lite att dra tröjan över huvudet åtminstone. Det ska liksom enbart vara hals som sticker upp, absolut inte en antydan till nyckelben och/eller nack/rygg eller vad man ska säga på baksidan av kroppen.
Har en del överdelar från Dedicated och Hängmatta men inga jag egentligen trivs med. Beställde ett gäng olika T-shirt från typ Zalando förra året (typ Levis tex) men ogillade alla
Ibland orkar jag prova herrmodeller men oftast är de för raka över höfterna och blir för stora i halsen helt enkelt pga herrmodell liksom, tror jag har ganska tunn hals också såklart.
Önskar hitta:
*T-shirts (även långärmade med samma egenskaper men inte prio 1).
*Inte rymlig (!) crew neck tror jag halsskärningen kallas.
*Normal/lite längre längd.
*Lite lagom rymlig modell utan att vara helt rak.
*Inte för tjockt/stelt material.
Jag tror egentligen jag velat hitta en rätt basic herrtshirt men i damstorlek
Pricken över i-et hade varit inte helt enfärgat och ingen söm uppe på axlarna utan baseballmodell (?)! Hittar jag en sort jag gillar köper jag ett gäng likadana 
Några tips? Har egentligen inte stor klädbudget men får fan panik av detta.
Har en del överdelar från Dedicated och Hängmatta men inga jag egentligen trivs med. Beställde ett gäng olika T-shirt från typ Zalando förra året (typ Levis tex) men ogillade alla
Önskar hitta:
*T-shirts (även långärmade med samma egenskaper men inte prio 1).
*Inte rymlig (!) crew neck tror jag halsskärningen kallas.
*Normal/lite längre längd.
*Lite lagom rymlig modell utan att vara helt rak.
*Inte för tjockt/stelt material.
Jag tror egentligen jag velat hitta en rätt basic herrtshirt men i damstorlek
Några tips? Har egentligen inte stor klädbudget men får fan panik av detta.