Ta för på b-ponny sto ?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Matilda94_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 2 942
Sv: Ta för på b-ponny sto ?

Tackar för tipset och lovar att kolla upp Fabian! Så din "känner" Min Måna??? Visst är det Smedhults Måna jag har! Hon har varit min nu sen 1991 men du kanske träffade henne när hon var utlånad i Småland??? (skriv och berätta om du vill!) Har kollat på din hemsida lite då och då...:)

Har "ojjat" mig här i forumet om att jag ångrar att jag inte tog föl på henne när hon var typ 12-13 år så kunde jag kanske betäckt henne några gånger och fått nåt efter henne...jorå hon är fiiin! Men hon hade behövt en hingst som inte var så listig som henne hehe. Var ute och red henne idag och hon är hur pigg som helst trots sina 25 år! Känner du till några avkommor/släktingar efter hennes helsyster Nova? Är lite nyfiken:)

Sv: Ta för på b-ponny sto ?

Madick skrev:
Men det är det väl ingen som sagt något om. Bara att hon inte borde kalla sin ponny Svensk Ridponny, utan korsningsponny precis som den är och även är registrerad som om ingen stam finns.
Vem har monopol på namnet Svensk Ridponny? Vare sig stoet har stam eller inte, så är hon dock registrerad i AVELSFÖRENINGEN SVENSK RIDPONNY!:banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 317
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 429
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 620
Senast: Juli0a
·
Ridning Hej! Jag undrar hur länge jag kan rida min B-ponny. Han är 130 cm i mankhöjd och kommer att bli en liten c-ponny. Han är inte...
Svar
5
· Visningar
1 280
Senast: Dessie2010
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka