Tack ❤️

Jag vill bara skriva tack till alla ni som brukar läsa mina inlägg och svara och så ❤️ Det be tyder jätte mycket för mig även fast det kanske inte verkar så men det gör det!
Och dethär låter nog dumt men jag hoppas att ni aldrig slutar vara så. För det kan faktist göra sååå mycket skillnad för nånannan ❤️
Och förlåt att jag har varit jobbig ibland som jag VET att jag har! Men det är inte att jag VILL vara jobbig utan endel saker kanske jag bara blir jätte frusterad av. Eller att det kanske känns som ingen lyssnar på mig liksom eller att det känns som jag bara får massa kritik om hur jag känner eller nånting och då kanske jag blir sur.
Och en sak till som jag vill att ni ska veta men om jag tillexempel har sagt mot om nånting så är inte det för att jag tycker nåt neggativt om er eller nåt sånt! Utan vissa som jag kanske har sagt mot om nånting ibland kanske ändå är några av dom jag tycker om mest här! Så jag bara vill att ni ska veta det ❤️
Inte för ni kanske bryr er så jätte mycket men jag vill ändå inte att nån ska tro att jag tyckte att den var dum eller nånting bara för jag kanske inte tyckte lika om nåt ❤️
Och några av dom bästa personerna som jag känner har jag lärt känna häri från. Bara att som det är nu så kommer dom bara längre bort. Eller det kanske är jag som kommer längre bort. Men det är inte deras fel utan det är jag som inte kan ha vänner pågrund av bara mig. Men dom kommer iallafall alltid vara dom bästa vännerna som jag har haft som har hjälpt mig JÄTTE mycket! Och ni vet vilka ni är om ni läser dethär ❤️ Förlåt att jag inte kan vara en så bra vän till baka 💔
Men ja det var bara det jag ville skriva. Och jag hoppas att alla ni kommer ha jätte bra och fina liv som ni är värda och att ni aldrig slutar att bry er om andra för ni gör SÅÅ mycket skillnad som ni nog inte ens vet ❤️
 

Jag vill bara skriva tack till alla ni som brukar läsa mina inlägg och svara och så ❤️ Det be tyder jätte mycket för mig även fast det kanske inte verkar så men det gör det!
Och dethär låter nog dumt men jag hoppas att ni aldrig slutar vara så. För det kan faktist göra sååå mycket skillnad för nånannan ❤️
Och förlåt att jag har varit jobbig ibland som jag VET att jag har! Men det är inte att jag VILL vara jobbig utan endel saker kanske jag bara blir jätte frusterad av. Eller att det kanske känns som ingen lyssnar på mig liksom eller att det känns som jag bara får massa kritik om hur jag känner eller nånting och då kanske jag blir sur.
Och en sak till som jag vill att ni ska veta men om jag tillexempel har sagt mot om nånting så är inte det för att jag tycker nåt neggativt om er eller nåt sånt! Utan vissa som jag kanske har sagt mot om nånting ibland kanske ändå är några av dom jag tycker om mest här! Så jag bara vill att ni ska veta det ❤️
Inte för ni kanske bryr er så jätte mycket men jag vill ändå inte att nån ska tro att jag tyckte att den var dum eller nånting bara för jag kanske inte tyckte lika om nåt ❤️
Och några av dom bästa personerna som jag känner har jag lärt känna häri från. Bara att som det är nu så kommer dom bara längre bort. Eller det kanske är jag som kommer längre bort. Men det är inte deras fel utan det är jag som inte kan ha vänner pågrund av bara mig. Men dom kommer iallafall alltid vara dom bästa vännerna som jag har haft som har hjälpt mig JÄTTE mycket! Och ni vet vilka ni är om ni läser dethär ❤️ Förlåt att jag inte kan vara en så bra vän till baka 💔
Men ja det var bara det jag ville skriva. Och jag hoppas att alla ni kommer ha jätte bra och fina liv som ni är värda och att ni aldrig slutar att bry er om andra för ni gör SÅÅ mycket skillnad som ni nog inte ens vet ❤️
Jag tycker du är en jättefin vän! ❤️
 
Tack för dina fina inlägg @EmmaFilippa jag hoppas verkligen du stannar hos oss. Jag har inte hunnit skriva så mycket till dig de sista trådarna men jag läser det mesta. Blir så orolig när du skriver att du inte tror du har så lång tid kvar efter skolavslutningen. :heartheart Skickar en stor varm kram till dig för att du är du och du är en jättesnäll, omtänksam person som tänker på både människor och djur. Jag hoppas du kan se vad du tillför forumet för du tillför så många bra och fina saker.
 
Och jag hoppas att alla ni kommer ha jätte bra och fina liv som ni är värda och att ni aldrig slutar att bry er om andra för ni gör SÅÅ mycket skillnad som ni nog inte ens vet ❤️

Emma det du skriver här är precis så som vi tänker om och hoppas för dig också. Du är minst lika värd som någon annan att ha ett jättebra och fint liv. Och du gör också skillnad för många på ett bra och viktigt sätt, fastän du inte riktigt ser det så. :heart
 
@EmmaFilippa: Du har blivit lite som vår adopterade lillasyster som vi givetvis bryr oss väldigt mycket om :heart Sedan är det så att omtanke och kärlek är något som aldrig tar slut, det finns alltid utrymme för mera. Du är själv en väldigt omtänksam människa, det märks tydligt hur du värnar om andra, både djur och människor.

Tyvärr har jag inte skrivit så mycket till dig på senaste tiden (men läser gör jag) eftersom mitt jobb är väldigt intensivt och tidskrävande just nu :)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 284
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 379
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 465
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
776
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp