• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare _Mella_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 302
Sv: Täcke?

Nu när temperaturen börjar smyga sig under 10grader o det pissregnar hela tiden har faktist araberna fått täcke på sig till natten.

Noll!!?? Å fy tusan! :eek: F*n också, då är väl vintern snart på väg då! :crazy::eek:

Fast det dröjer väl kanske lite längre här nere i södern. Vår pålle går fortfarande ute dygnet runt med massor av bete. :)

Med lite tur så kommer snön i slutet på oktober, men det är väl inget man kan hoppas på! Förra vintern så snöade det i Okt. och sedan töade det bort efter någon vecka och var milt hur länge som helst! :(
Behöver väl knappast säga att jag gillar snö? :D

/Kicki :)

Min d-ponny går också ute dygnet runt, har varit väldigt kallt här så han har haft täck på sig om natten. som kallast var det 3 grader häromnatten. svinkallt för att vara augusti!!

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: Oknytt
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 853
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 245
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Mitt sto har nu börjat ridas mycket mer än tidigare, o från att ha varit i normal hull i gräns till lite rund börjar hon se... 2
Svar
22
· Visningar
2 686
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka