Täckesstorlekar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HubbNubb
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 3 675
Sv: Täckesstorlekar

Jag kan ju svara i tråden en gång till eftersom jag ju inte har Pinky kvar...:cry:

Elvira är ca 160 cm hög, men ganska grov i halsansättningen för att vara varmblodigt sto, så vissa täcken sitter lite tight just där. Det är tyvärr inget som blir bättre av en större storlek, så hon har 145 på alla täcken ändå.

Sv: Täckesstorlekar

Kl

Varmblodet jag hade var 160 cm hög Och grov i typen. Han hade 145 på vissa täcken och 155 på andra :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har ett halvblod ca160 cm som har 145 i täckesstorlek. Dom passar bra förutom att jag inte gillar att dom hänger så långt ner mot...
Svar
17
· Visningar
919
Senast: aglaonema
·
Hästvård Jag har den senaste tiden sett en hel del studier som försöker ta reda på om hur mycket av sin egen vikt hästen kan bära. Man verkar... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 284
Senast: VegaL
·
Gnägg Satt och tänkte på hur olika storlekspreferenser folk verkar ha när det kommer till hästar. Vet en tjej som var ganska nätt och max 155... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
16 430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka