• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Klackskor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 033
Sv: Täckprov

Finns något som heter "kolla masken"... De har en hemsida tror jag. En låda man köper med påse och en blankett att fylla i. Adressen står på så det är bara att posta :) Hur smidigt som helst! All info om hur man gör finns med. Kalasenkelt!

Hur man tar det:du tar 3 helst dagsfärska pluttar och lägger dom i påsen som finns med i paketet.Fyller i ett papper och skickar iväg.Sen får du svar hemsänt via mail eller post.Enkelt!;)

Köper du ett "kolla masken kit" så får du med allt du behöver + väldigt bra anvisningar. Där står också att det inte ska postas strax innan helg, t ex.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har idag fått ett Livintyg som inte stämmer överens med hur förloppen med skador sett ut. Veterinären har, utan att jag fått se...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Freazer
·
Hästvård Är det någon som har erfarenhet av ormbett eller stora otäcka sår så får ni gärna dela med er av lite solskenshistorier här så jag får... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 614
Hästvård Brukar ni använda vinterskorna första sommarskoningen utan broddar? 2
Svar
30
· Visningar
1 624
Senast: Mia_R
·
Hästvård Närmare bestämt någon muskelskada insida lår. Min stackars E (22år) är halt, det som hittats (av veterinär) hittils är att något skett... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka