Bukefalos 28 år!

igbest

Trådstartare
Funderar på täcken till hundarna som de kan ha när vi tränar, typ då de ska vänta lite på sin tur, när vi är klara och ska åka hem, lite så att de behåller värmen under tiden. Vad ska jag ha till dom, det är två dvärgschanuzrar. Jag funderar lite på back on track men vet inte om det finns andra billigare alternativ, ångrar så att jag sålde det back on track jag hade till förra hunden.
Tacksam för tips :)
 
Funderar på täcken till hundarna som de kan ha när vi tränar, typ då de ska vänta lite på sin tur, när vi är klara och ska åka hem, lite så att de behåller värmen under tiden. Vad ska jag ha till dom, det är två dvärgschanuzrar. Jag funderar lite på back on track men vet inte om det finns andra billigare alternativ, ångrar så att jag sålde det back on track jag hade till förra hunden.
Tacksam för tips :)

Jag tycker både back on track och hurtta fungerar bra till dvärgschnauzrar. Undrar dock om inte BoT håller värmen lite bättre. Har svårt att få täcken av andra märken att sitta bra på mina dvärgar.
 
Jag tycker både back on track och hurtta fungerar bra till dvärgschnauzrar. Undrar dock om inte BoT håller värmen lite bättre. Har svårt att få täcken av andra märken att sitta bra på mina dvärgar.
Vilket back on track är bäst att ha, nättäcket eller vintertäcket, eller finns det något annan modell?
 
Jag ska köpa BoT nättäcken till mina att ha innan och efter träning. Tycker nät verkar smidigt, funkar på sommaren och på vintern kan man ha täcke över. Eller om man är rik så kan man ha ett nättäcke och ett vintertäcke. Men så rik är inte jag :D

Måste googla obtrack!
 
Nu har jag beställt var sitt Back on track till tjejerna :) nu hoppas jag bara att de ska passa också ;) Det blev vintertäcket, hade 10% rabatt via jobbet på ett nätföretag så då blev det lite billigare :)
 
Ett tunt som andas men ändå håller värmen för musklerna. Men när jag letar på nätet nu verkar det inte finnas längre :o

/Hon som är lite sen i nyheterna om hundsaker
Hm. Jag googlade obtrack och fick upp deras hemsida som första länken. Men jag fick också upp förslaget "obtrack konkurs", så dom kanske inte säljer längre.. ?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har för mig att det är flera här som har ulltäcken till sina hundar och vill höra mig för hur ni tycker dom är. Jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 530
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 858
Senast: Takire
·
Övr. Hund Hej fellow hundnördar! Skulle behöva lite hjälp i tänkandet kring en andra hund. Har för närvarande en snart 3 år gammal aussie-kille...
2
Svar
33
· Visningar
2 265
Senast: snorp
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 291
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp