Täckeshjälp..*?

B

Butterfly

Jag har köpt två ganska billiga skrutt-täcken från Börjes till min häst och är JÄTTENÖJD eftersom de faktiskt passar över hans breda bog! Fast jag vet inte om det är just macpro-täcken jag köpt. Kommer inte ihåg. - Så då var ju hela det här inlägget ganska onödigt... :D
Läggdags kanske...
 
Thermo master täcket är enormt tungt! en häst i stallet hade det förra vintern och denna vintern har stallägaren bett alla att INTE köpa det. :crazy:
 
Det från Börjes har jag haft o har bara positivt att säga om det... :) Tyvärr åt en hagkompis mer eller mindre upp det så det finns inte mer.. :mad:
 
Har det inte själv (är svoren Horseware-fantast :D), men två hästar i stallet hade macpro-täcket, och det är verkligen jättebra till det priset!! :bow:
 
Varför inte ta ett Svea Sverige täcke? De har jättebra passform och man kan göra dem större fram med extra tillbehöver så det verkar ju bra. Har ett regntäcke och ett vintertäcke och är jättenöjd med kvaliten.
 
horsewear täckena hittar du i de flesta ridsportsbutiker.
www.equinet.nu är de som säljer dem billigast som jag sett.
(kom själv över ett nytt rambo wug heavy för 2000:- igår, dock ej på equinet)
 

Liknande trådar

O
Utrustning Står mellan 2 olika vintertäcken på 400g. Vilket skulle du välja ? 1. Pessoa utetäcke BILD Yttermaterial i 1800 D (dubbelvävt) som...
Svar
13
· Visningar
1 427
Senast: Bison
·
C
Utrustning Ni som skyddar svansen tex. när hästen åker transport.....vad använder ni....svanskydd eller linda? Vad tycker ni är bäst? Ni som...
2
Svar
22
· Visningar
2 280
Senast: The_grinch
·
Utrustning Har inte hört så mycket om Hööks utetäcken, och eftersom jag är på jakt efter inte alltför svindyrt vintertäcke undrar jag lite över...
2
Svar
22
· Visningar
1 872
Senast: miamiSwing
·
E
Utrustning Borde det inte gå att göra ett enkelt sidepull av en sån här spärrgrimma? http://www.borjes-tingsryd.se/e-line/images/products/6119.jpg...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Anna_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Byta jobb. Men vad göra?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp