Bukefalos 28 år!

Sv: Täckkjol

Jag är supernöjd med min Uhip, är 173 och har Small på min och den går precis till knäna, hade gärna haft en ännu längre! Knäna är det enda som blir lite kalla när man är ute och rider, men vid stallarbete håller jag mig varm :)
 
Sv: Täckkjol

Jag har iofs ingen täckkjol, men en i ylle (militärfilt) som jag har sytt själv. Den är otroligt skön att rida i! Stör inte över huvudtaget och jag rider inte en meter utan den när det börjar bli kyligt. :love:

556955_10151372309143125_1207720330_n.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: __sofia__
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 651
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 554
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 537
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp