Bukefalos 28 år!

Sv: Täckkjol

Jag är supernöjd med min Uhip, är 173 och har Small på min och den går precis till knäna, hade gärna haft en ännu längre! Knäna är det enda som blir lite kalla när man är ute och rider, men vid stallarbete håller jag mig varm :)
 
Sv: Täckkjol

Jag har iofs ingen täckkjol, men en i ylle (militärfilt) som jag har sytt själv. Den är otroligt skön att rida i! Stör inte över huvudtaget och jag rider inte en meter utan den när det börjar bli kyligt. :love:

556955_10151372309143125_1207720330_n.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: Squie
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 435
Senast: Buongusto
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 374
Senast: Oknytt
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp