Tänder ett ljus för lilla O idag.

YorkWann

Trådstartare
Tänder ett ljus för O och hans föräldrar idag, O fick bara 8 dagar på jorden. (Plötslig spädbarnsdöd)

Föräldrar ska aldrig behöva begrava sina barn..
 
Sv: Tänder ett ljus för lilla O idag.

Tänder ett ljus för O och hans föräldrar idag, O fick bara 8 dagar på jorden. (Plötslig spädbarnsdöd)

Föräldrar ska aldrig behöva begrava sina barn..

Åh vad sorgligt :cry: Håller med dig, att begrava sitt eget barn måste vara bland det vidrigaste man kan vara med om :(
 
Sv: Tänder ett ljus för lilla O idag.

Ja och just nu så mycket frågor om vad de kunde gjort osv. Vad de gjorde fel :( På nått vis känner de att de hade varit "lättare" (vilket det naturligtvis inte hade) om det hade varit nått fel på honom. kunnat säga; Han dog pga hjärtat elelr liknande.

Svårt att möta i detta, men jag känner att jag gör rätt iaf, se de. Många är "som vanligt" , som om inget hänt, de vågar inte fråga.
 
Sv: Tänder ett ljus för lilla O idag.

Finns inget som smärtar så mycket som just det. Såren läker aldrig. Men man kan lära sej leva med dem.
Vet inte vilka som går igenom denna fruktansvärda förlust. Men jag har ljus tända ikväll...........
 
Sv: Tänder ett ljus för lilla O idag.

Usch tråkigt att höra. Men se det positivt, dom fick 8 dagar med sin lilla "O".
Att begrava sitt eget barn är omänskligt.
Och omgivningens reaktion med att stoppar huvudet i sanden är fullt normalt, dom vet helt enkelt inte hur dom ska hantera situationen.

"Tänder ljus"
 
Sv: Tänder ett ljus för lilla O idag.

Små barn ska inte dö!
Ett så litet barn fick inte ens lära känna sina föräldrar, och vise versa.
Livet är så orättvist.:cry:
Tänder ett ljus, och tänker på dom som har sorg.

*Jenny *
 
Sv: Tänder ett ljus för lilla O idag.

Jag tände ett ljus för en stund sedan och höll min lilla grabb nära.

Att förlora sitt barn är utan tvekan det värsta som kan hända. Jag tänker på O, hans föräldrar och alla andra i samma tragiska situation.
 
Sv: Tänder ett ljus för lilla O idag.

Tänder ett ljus och tänker på dem :cry:
Det skär extra mycket i hjärtat när man själv har en liten och jag vågar inte ens tänka på hur man själv skulle må om man förlorade sitt barn.
 
Sv: Tänder ett ljus för lilla O idag.

Tänder ett ljus och tänker på dem :cry:
Det skär extra mycket i hjärtat när man själv har en liten och jag vågar inte ens tänka på hur man själv skulle må om man förlorade sitt barn.

Håller helt och fullt med. Skulle inte ens klara av att prova tänka på hur det skulle kännas:cry:

*Tänder ett ljus*
 
Sv: Tänder ett ljus för lilla O idag.

*kl*

Det går aldrig att föreställa sig om man själv inte råkat ut för det. Jag tror som Spirit, tystnaden kommer för att man som utomstående inte vet vad man törs säga eller hur man ska hantera situationen.

Jag går alltid till kyrkogården på Lucia för att tända ett ljus för lilla Thyra, idag tänder jag ett till för O.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 185
Senast: Hajfisk
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
565
Senast: tott
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 843
Senast: Soapbubble
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp