Tänk vad som kunde ha hänt!!!

Sv: Tänk vad som kunde ha hänt!!!

och framför allt verkar de sakna allt vad vett och sans heter..man blir mörkrädd..
 
Sv: Tänk vad som kunde ha hänt!!!

borde inte ett staket innebära att ngt ägs av ngn? menar... det är väl egentliogen bara vägstaket som är allamansrätt staket... (kan inte satava :crazy: )
 
Sv: Tänk vad som kunde ha hänt!!!

Matilda_o_Bonita skrev:
Det är i sånna situationer man hoppas att hunden blir sparkad:smirk: :devil:

Snarare ägaren.... Förresten får man väl inte ha hundar lösa i naturreservat alls?

Jag har hittat folk i hingsthagar, jagat in kor i hagar efter folk som inte stängt grindar efter sig och stampat ut eldar som inte blivit ordentligt släckta. Världen är full av idioter.
 
Sv: Tänk vad som kunde ha hänt!!!

Det kan man ju tycka men så är det inte med allemansrätten. Utan ger en var rätt att ströva fritt i skog och mark. Med vissa inskränkningar som att man inte förstör gröda, skadar naturen (bryter grenar o dyl), stör betesdjur och vilt och att man inte går på ren tomtmark (runt husen).
Så en beteshage är frittfram bara man stänger grinden efter sig. Man får till och med tälta en natt utan att fråga om lov.
 
Sv: Tänk vad som kunde ha hänt!!!

Hrm
Anledningen till att vi inte vill ha folk i hagarna är att vi inte vill något ska hända så då vore det väl ganska dumt om något hände.

Personligen så skulle jag njuta oerhört av att få läsa lusen av hagbesökare.....gärna inför deras barn.....
 
Sv: Tänk vad som kunde ha hänt!!!

Jo men hade det hänt nåt kanske inte pappan hade gjort om det nån mer gång... Har slutat att bry mig på jobbet om någon av arbetsarna gör nåt urbota korkat, det är inte mitt huvud som blir förstört, så det är inget viktigt, sorgligt men sant... Har man med idioter att göra om dagarna så blir det så...
 
Sv: Tänk vad som kunde ha hänt!!!

Jo fast det var ju barn med - om det hade hänt dom något för att föräldrarna klantat sig - nä hellre då en riktig utskällning
 

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 125
Senast: krambanan
·
Övr. Hund Sökte och kollade om det fanns en liknande tråd, men hittade ingen, så jag chansar och gör en ny! Har en 6-månaders Phalenetjej som...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: sireen
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
1 810
Senast: Disen
·
Småbarn Kopierar från min blogg. Min systers barn går på samma dagis, dock inte i samma avdelning och hus men man blir ändå förvånad över hur...
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: angelwings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp