Tänkte köpa kamera

KopparbergsEmme

Trådstartare
men jag har ingen anning om vad som är bra eller inte...:crazy:
Jag vill ha en lite mer "avancerad" kamera men som man ändå har en chans att förstå sig på..de behöver inte va den dyraste men vill heller inte köpa nå "billigt skit".

Är ju bra om man kan "utvecklas" med den och kanske byta grejer på den om man blir bättre :D


Några förslag?
 
Sv: Tänkte köpa kamera

Ett råd
sök på kamera i datorer, jag lovar du får massor av trådar med tips & råd både om digital- & system kameror
 
Sv: Tänkte köpa kamera

Vad skall du ha kameran till? Samt vad får den kosta?
 
Sv: Tänkte köpa kamera

Tja ta kort, kommer väl bli mest på hästar och hundar utomhus har jag en känsla av.. helst inte mer än 6 laxar, meeen de får ju gärna va billigare!
 
Sv: Tänkte köpa kamera

Såg att du inte ville ha mer än 6 mpxl men om du skulel ändra dig så har ja en digital systemkamera. en canon eos 400d..är 10,1 mpxl men på 350 e det bara 8 mpxl älskar bara den o inte alls svår att lära sig. hade canons 350d innan o det e oxå bra.. kolla på Http://www.fotosidan.se där finns recensioner om olika kameror :)
här kommer en liten bild på min älskling:love:
Med det ena objektivet på
18343923.jpg

o en med det andra..
18343964.jpg
 
Sv: Tänkte köpa kamera

KL

När det gäller systemkameror så är det bättre att köpa ett enkelt och billigare hus och bra optik.

Du kanske har större nytta av en såkallad superzoomkamera där du egentligen har allt i ett enda paket. Mycket praktiskt!
 
Sv: Tänkte köpa kamera

Jag har en lite större digitalkamera vid namn Canon G9. Den är inte för stor och inte för liten. Den tar VÄLDIGT bra bilder utan att det blir suddigt. . Men lägger in lite bilder som är fotat med den kameran:

Roxanne hoppar för kung o fosterland x) Här är bilden bra tajmad, inte suddig, fin färg för att vara i ett mörkt ridhus.
pic_show_id18515372.html


En smal valp i Venezuela - Isla De Margarita när vi va där i December. Bakgrunden är lite suddig vilket gör att hunden får mer skärpa x) Atlanten blev fint som bakgrund.
pic_show_id18515373.html


Syrran hoppar och vill bli bra på kort x) Bilden är inte suddig, det är fin skärpa och bra tajmad (:
pic_show_id18515374.html


KKan du inte se alla bilder, så fins det också mer bilder på denna länk
 
Sv: Tänkte köpa kamera

Det går inte att se nån av bilderna...
 
Sv: Tänkte köpa kamera

Jag kan se alla bilderna...

av de som ligger i inlägget, personen i fråga har skrivit att det ligger bilder i inlägget, men det syns inga bilder där... via länken ser jag också bilder, men det var inte det jag menade... ;););)
 
Sv: Tänkte köpa kamera

av de som ligger i inlägget, personen i fråga har skrivit att det ligger bilder i inlägget, men det syns inga bilder där... via länken ser jag också bilder, men det var inte det jag menade... ;););)

aha;):d

tiosmåtecken
 

Liknande trådar

Fritid Jag gillar att fota men nu förtiden använder jag bara mobil. Var många år sedan jag hade någon kamera. Men jag skulle nu vilja köpa...
Svar
12
· Visningar
525
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 385
Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 412
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 481
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp