Tävla på kopia?

T

Taladinn

Får man tävla hoppning på kopior av passet , i såfall vad ska jag kopiera ? vacc. såklart och häst infot ngt mer? snabba svar tack :bow:;)
 
Sv: Tävla på kopia?

Jag ska skicka in passet för ägarbyte och kanske inte hinner få tillbaka det :bump:
 
Sv: Tävla på kopia?

måste du skicka in det då?
brukar ju finnas rader där man skriver i det själv.
 
Sv: Tävla på kopia?

Detta undrar jag med.. Vore bra att ha ett par kopior på vaccinationen i bilen ifall man skulle glömma det hemma!! Om dom nu godtar det. Men det skulle jag inte tro iofs, men vet gör jag inte! :)
 
Sv: Tävla på kopia?

Japp de får du, gör jag jämt eftersom jag tävlar ridskole ponny, och ridskolan vill inte riskera att vi slarvar bort alla papper:D:angel:
De du måste ha är vaccinations intyg, å mätintyget för ponnyn, åsså äre bra å ha ägarbeviset och de där papperet me alla tecken (glömt va de heter;)) tror de bara är dom papperna som du behöver (har för mej att de bara e dom papperna jag har) fast dom brukar ju bara villa kolla på vaccinationen å mätintyget:smirk:
Har alltid funkat för oss, å förstår itne varför de inte skulle fungera:)
 
Sv: Tävla på kopia?

Du behöver inte skicka in passet för ägarbyte...du skickar in ett A4 ( som medföljer passet) som styrker köp, har du inte kvar det så duger tex kontrakt eller liknade. Tillbaka får du ett klistermärke som du klistrar in i passet. Så har det då gått till för mig.
 
Sv: Tävla på kopia?

jomen han har ett engelsk welsh pass och då ska man det :)
 
Sv: Tävla på kopia?

okej vad bra !:D men jag tror att jag mejlar klubben iallafall så jag är säker ;)
 
Sv: Tävla på kopia?

vad bänglingt tur för mig att jag inte har en sån då ;)
 
Sv: Tävla på kopia?

det finns inget krav om hästpass för tävlingar, men däremot mätintyg, vaccination och registrering som eventuellt kan finnas i passet då.

Jag tävlar på kopia på vaccinationerna och det har aldrig varit något problem.
 

Liknande trådar

Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
842
Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 579
Senast: SiZo
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
1 984
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp