Tävlingar i Skåne?

S

Secretariat

Tjena! Är mer för galopp egentligen, men bara älskar o titta på dressyr och terrängritter när det är fälttävlan:bump: sen e de ju kul o fota me :D såå.. ni 'fälttävlansfolk', vet ni nån tävling på gång, bra om de ligger i södra skåne eftersom jag bor lite utanför malmö..:smirk:
 
Sv: Tävlingar i Skåne?

Tjena! Är mer för galopp egentligen, men bara älskar o titta på dressyr och terrängritter när det är fälttävlan:bump: sen e de ju kul o fota me :D såå.. ni 'fälttävlansfolk', vet ni nån tävling på gång, bra om de ligger i södra skåne eftersom jag bor lite utanför malmö..:smirk:

Ribban på söndagem. Vet ej klcokslag just nu, blir det en träningstävling för de som ska rida Lantliga EM på Övedskloster 5-9/9.
Tågarp i Annelöv har en tävling den 9/9.
Gärds i N Åsum, Kristianstad har den 16/9.
 
Sv: Tävlingar i Skåne?

Ribbans tävling på söndag börjar klockan 11
 
Sv: Tävlingar i Skåne?

Nu har jag hittat ett helt program :D Det var tydligen bara en dressyr som började 11

9.00
Fälttävlan Dressyr
10.00
Avdelningsridning
10.30
Hundar från Tullverket
11.00
Fälttävlan - dressyr
12.10
Hundar från Hemvärnet
12.25
Dressyruppvisning - Kristian von Krusenstierna
12.40
Voltige
13.00
Uppvisning Flyinge
13.15
Hundar från Polisen
13.45
Hoppuppvisning - Magnus Gällerdahl
14.00
Fälttävlan - hoppning + terräng. Därefter prisutdelning fälttävlan.
15.15
Vagnparad
 
Sv: Tävlingar i Skåne?

Nu har jag hittat ett helt program :D Det var tydligen bara en dressyr som började 11

9.00
Fälttävlan Dressyr
10.00
Avdelningsridning
10.30
Hundar från Tullverket
11.00
Fälttävlan - dressyr

Alltså vi ska samlas kl 10. Första ryttare rider kl 11. Hanna halv 12. Vem ska rida kl 9? Ska detta gäng rida avdelningsridningen?
Vet du?

Gissa om infon till ryttaren är bra.. :angel:
 
Sv: Tävlingar i Skåne?

Alltså vi ska samlas kl 10. Första ryttare rider kl 11. Hanna halv 12. Vem ska rida kl 9? Ska detta gäng rida avdelningsridningen?
Vet du?

Gissa om infon till ryttaren är bra.. :angel:

Det är Malmö Ridklubb som ska rida avd.ridning *andas ut*
 
Sv: Tävlingar i Skåne?

Ok, jag har ingen aning heller. Fick bara veta att Janne hade ringt i måndags och frågat om T hade någon häst som kunde tävla på Ribban i helgen, för det skulle tydligen vara någon landslagsryttare där också.

Jag visste inte ens att det skulle vara något där. Jag har ingen aning om vem som ska rida när eller vad, detta programmet fick jag på mailen av en som raggade funtionärer :angel:
Men det är väl bara som det brukar, vi ska iaf vara där vid tio och ska starta sist :D
 
Sv: Tävlingar i Skåne?

Ok, jag har ingen aning heller. Fick bara veta att Janne hade ringt i måndags och frågat om T hade någon häst som kunde tävla på Ribban i helgen, för det skulle tydligen vara någon landslagsryttare där också.

Jag visste inte ens att det skulle vara något där. Jag har ingen aning om vem som ska rida när eller vad, detta programmet fick jag på mailen av en som raggade funtionärer :angel:
Men det är väl bara som det brukar, vi ska iaf vara där vid tio och ska starta sist :D

Ja då ses vi idag.
Vi fick veta för en tio dagar sedan att vi skulle dit. Tydligen en familijedag som också är för sponsorer och träning. :D
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 058
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 305
Senast: Sel
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 682
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras När jag läser detta undrar jag varför den överhuvudtaget är tillåten att äga som privatperson kan ju inte vara någon privatperson som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 052
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp