Tävlings schabrak!

N

Novalee

Någon som har förslag på snygga sådanna?
Lägg gärna ut bild också! :bow:
 
Centaur>> Vad heter färgen du har på ditt schabrak? Jag har cremefärgade vantar, skjorta och ridbyxor, så jag vill gärna matcha de, men HJ's har inte nån färg som heter just creme. Däremot har de ju naturbeige och ljusgul(champagne), är det nån utav dem du har?
 
Har ett brunt Mia's RS-shabrak m guldpasspoal o brun kant m brodyr i guld
Och ett cremefärgat från HJ's m guldpasspoal o brun kant m brodyr i brunt
som tävlingsshabrak.

Hansbo & Equiline har oxå väldigt fina shabrak som är snygga på tävling! HJ's o Mia's RS finns ju oxå i massa andra färger :)
 
Har tyvärr inget bra kort.

Men min favoritschabrak är ett cremefärgat med nougat kan silver passpoal och en bred blå kant innanför. det är verkligen jättesnyggt. kommer från hansbo.
 
Har tyvärr ingen bild men dels så har jag ett grått från equalityline med gråt kantband och en dubbel grå/röd tvinnad (sak :D) som paspoal

Sen har jag mitt svarta som också är från equalitylina med guldfläta som paspoal åsså är det broderat i guld J. (mitt efernamn på)

love them!! :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
549
Senast: Boomshaklak
·
Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
882
Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 061
Senast: Bison
·
Utrustning Som frågan lyder så tycker jag det är svårt att hitta en solskärms hjälm till just ett smalt och avlångt ansikte, jag syftar inte på...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp