Tävlingskläder

Fiorano

Trådstartare
Jag ska köpa nya tävlingskläder och jag vet precis vad ajg vill ha-MEN jag vet inte vilket märke/märken jag ska leta bland. Det jag vill ha är följande:
*ljust gula ridbyxor, tait modell med hög rygg.
*ljust gul tävl. skjorta
*grå kavaj med bra figursydd form.

Nån som vet bra märken som har färg och modell som jag söker?
 
Anky har ljust gula med hög rygg vet jag

Pikeur har en ljust gul skjorta *har en sån*

Pikeur har världens underbaraste gråa kavaj, har sådan med...underbar vekligen
 
Jag har ett par cremefärgade helskodda byxor från Victor Hugo med relativt hög rygg, tror de heter badminton, hittade dem i en fyndkorg på ekohallen för 300 kr. Till det har jag en figursydd cremefärgad stretchskjorta från Mountain Horse, 300 kr då Malmö-affären hade utförsäljning.
 
Jag har ett par ljust gula ridbyxor från eurostar ca 1100kr. Vicor hugo har en grå "tweed"kavaj, lite fiskbensmönstrad alltså. Den kostar runt 1000-1200, annars har som sagt pikeur en fin grå kavaj 1500ca tror jag den kostar. HG har snygga tävlingsskjortor, de kan jag rekommendera!
 
Jag har en grå figursydd kavaj från Victor Hugo som jag trivs med, kostar ca 1200kr!
 
jacson har en jätte fin grå kavaj som är figursyd får 500-600 å de e jätte skön å=)
 
Nu har jag beställt kläder!
*grå figursydd pikeur kavaj, kort modell.
*champagnefärgade ridbyxor mod. Montana (?) från Pikeur
*champagnefärgad tävlingsskjorta från Mountain Horse.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 059
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: Acto
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 216
Senast: JennyLz
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 286
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp