Tåliga kruväxter...

Sv: Tåliga kruväxter...

Du får ta bild på den å lägga ut så jag vet hur det ser ut. S¨å ska jag rota reda på den nästa gång man är ute på shoppingrunda :)
 
Sv: Tåliga kruväxter...

Okej, du har ingen bild? Fanns inte så mycket på google.

Får prata med min blomsterhandlare nästa gång jag går förbi, se om dom är snälla å tar in. Om inte annat så kan man diskutera flera olika tåliga växter. Det är som sagt en liten butik så det finns inte så mycket där.
 
Sv: Tåliga kruväxter...

Ampelliljor hade jag för flera år sedan. Hade även katt. Mina växter såg inte ett dugg ut som på bilden. Mer som kaktusar faktiskt, korta, taggiga spret. Allt annat hade hamnat i en kattmage!
 
Sv: Tåliga kruväxter...

Ja, precis, vita blommor på höga stänglar med stora gröna blad. Begravningsblommor hävdar min morfar. Men han tycker å andra sidan att alla vita blommor är begravningsblommor.
 
Sv: Tåliga kruväxter...

Mina ampelliljor är av den krulliga sorten. Det finns de med långa tunna ljusa spretiga blad också.

Mina (har en till lika stor) har jag drivit upp själv från en stulet skott förra sommaren :o

Om någon vill ha (orotade)skott så skickar jag gärna :laugh: Finns hur mycket som helst.
 

Liknande trådar

Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 996
Senast: Rosett
·
Trädgård & Växter Jag behöver lite tips och ideér om våran gräsmatta. Första april flyttade vi in i våran nya lägenhet och då var det fortfarande snö...
Svar
7
· Visningar
1 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp