Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har det gått ca 1 månad sedan vi köpte vårat lilla charmtroll, en liten flicka på 12 v, men...
I dag när jag tittade efter lite nogrannare så hittade jag både testiklar och penis...
Ack, så fel man kan ta...
Hi, hi, hi, tokigt va?!
Fast oss gör det ingenting för vi var egentligen ute efter en hane...
Finns gamla uppfödare som sålt hanar som honor och vice-versa. Hörde talas om en katt som var nästan tio månader och hona, utställd ganska många gånger innan det uppdagades att det var en hane. Så du är alls inte ensam
min polare skaffade under kort tid två honkatter och två hankatter. plötsligt hade alla fyra fått varsin kull ungar. bamse är mamma till min katt och musse fick jättefina ungar hon med.
Hundträning
Hej!
Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...