TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Tja får väl se det så här ett gott skratt förlänger livet:)
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Låter toppen vi skyller på att vi är helt utarbetade,därför råkar vi ut för såna händelser:D
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Hu,vad ska jag råka ut för nästa vecka??:eek:
Jobbar från söndag till tisdag veckan därpå,ledig onsdag o måndag....:D
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Hi hi då får vi ett antal sidor här att gotta oss åt kanske:d
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Tack, eller nåt:)

Jag har bara gjort lite såna där halvklantiga saker som att köra ifrån grejer på biltaket - 3 gånger. Glömma nycklarna på insidan av grinden på mitt nya jobb, jag var på utsidan...Mina trosor brukar jag ha koll på. Annars har vi hittat den perfekta lösningen - bli nudist:) Jag och maken var i Kroatien i somras och bodde på nudistcamp, behövde inte tänka på kläder öht:D

Dream sweet dreams, nu måste jag sova lite, annars kanske det händer konstiga saker, det ser jag ju:)
 
Senast ändrad:
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Lugnt du kommer att fixa det galant:banana::banana::banana:

Åh,nu när tyngden föll från mina axlar (6åringen) är jag inte nervös för nånting.... inte ens över dej,Piraja! Är såååå bombsäker att du klarar dej!:banana:

Åh...det gav mig en boost :D ...men nervositeten över huruvida mina kompletteringar faller i god jord lär ju hänga kvar. Pinsamt att behöva komplettera varje examination :o ... Första är godkänd, 3 kvar...:crazy:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Hmm sån semester vore nog inget för mej,var sjutton ska jag göra av typ nycklar om jag inte har ngr fickor ,väskor är jag ju expert på att glömma:o
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Men herre gud, ni har inget liv människor :eek: Nu skiter jag i att försöka läsa i kapp det får va till i morron. Ni är galna!!

Tydligen är det fler än jag som är sugen på Zumba :angel:

Och det vet ni väl att Dammråttor är ett tecken på att man haft mycket viktigare saker att göra :banana:!

Välkommen till en absolut galen värld, marti130. Men det vet du väl redan eftersom du är en smygläsare :D
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Bli nudist måste ju vara skitfarligt! Inte tänker du på kläder när du har vant dej vid att lubba runt utan....:D Som bäddat för tokerier!:p
Jag säger bara: Tag dig i akt!!!!! :angel:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Joho men sov lite för länge efter jobbet och är pigg som en mört:crazy:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Hmm en rejäl ring som man kan hänga nyckeln i menar du?:)
Hmm nu väntar jag bara på att Tajger börjar fundera på att fixa ett eget camp
 
Senast ändrad:
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Men har du inte läst????
Vi lever ju om allt vad vi orkar!! :angel:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Nej Cho, i kväll har jag haft ett liv och vi har varit och hälsat på våra bästa vänner och när man kommer hem är det huuuur många sidor som helst!

Välkommen du oxå ponnypetra! Ja ni vet väl ni nya att hädanefter så har ni inget liv :laugh:

31975949.jpg


Ja, här är min pall som bara pållarna använder än så länge och ni vet ju alla varför :angel:

Förresten så har jag läst i kapp nu för väntar jag till i morron så går väl hela dan åt till att läsa ;)

Piraja, du är ju sååå bäst! Det där klarar du galant :banana: :bump: :banana:

Lyrik, hur gick det i dag?
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Ja,du har så rätt! Idag har det faktiskt varit enorm aktivitet här!
Jag fastnade i en annan tråd o blev sittandes,var på väg i säng för 40 min sedan....
Nu tänker jag iallafall lägga mej o läsa en god bok så länge jag orkar!
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Söt bild på pållar o pallar :D
Och ni andra, sicka storys ni har.... kliva ur hissen utan brallor, ja då måste du var lätt överrbetad :D Hoppas det lungar ner sig på jobbet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
119 868
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
126 652
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
118 169
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
141 669
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp