TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

barnaskjutsande,

Gode gud...jag läste barnaskjutande :eek: Började undra vad du var för någon människa egentligen :crazy:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

*kl*
Jisses vad ni hinner med här på dagarna.... Själv jobbar o jobbar jag. Från att ha varit arbetslös och deltidsarbetande (0-20 tim/vecka) till mitt nya jobb (30-50 tim/vecka) så hinner man inte med mycket annat.
Efter jobbet idag blev det storhandling av diverse nyttiga grönsaker och bra mat. Dax för årliga Viktväktarna igen :crazy: suck. Nytt jobb med kontorsarbete och Selectas godismaskin var ingen höjdare.... :eek:
Och ska min älskade lilla ponny överleva våra ridturer är det dax att skärpa till sig. Stallet är ju fullt så jag kan inte köpa större häst heller. :cool:
Fast egentligen skulle ju min ponny vara en ståtlig Basjkirvalack på 155 cm, det var min önskehäst. Nu bidde det en fet connemaraskimmel på 145 cm, sto och tjuvbetäckt - det vart ju lite galet. Men nu byter jag inte bort henne mot alla basjkirer i världen. Så det blir till att nå matchvikt igen:angel:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Jaså, är det så man ska göra, lite barnaskjutande:) Har ju en son kvar hemma, 19 år, och han gör inte många knop...Väldigt trevlig, men tror nog för det mesta att han bor på hotell. Var han nu har fått det ifrån?!
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Jag har gjort samma misstag. Reser mig upp på jobb och går och märker inget. Däremot ser en kollega det och kommenterar att jag tappade min näsduk. Hehe nä sa jag det är ju mina trosor.
Fick kommentaren att de var ju små
Då kommer inköpschefen förbi och kommenterade för henne att det där är ju stringtrosor vet du väl.
Sen visste halva jobbet vad som hänt. :angel:
Vi hade väldigt högt i tak där och var inte blyga för varandra.
Saknar det jobbet och kompisarna där :cry:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Varför ska ni hålla på o släpa med er extratrosor för?:angel:
Kan ni inte ha dom i handväskan,då????
Skrattar så jag får ont i min redan nervösa mage;)


Satte min 6 åring på lastbil kl 11.30 idag och hon är inte framme än.......:eek:
Jag är så nervös! För vad,kan man ju undra,ja inte vet jag:confused:

Har anlitat detta företag massor med gånger o de är jättebra!
Och denna suveräna chaufför har kört mina hästar tidigare.
Varför är jag då nervös?? Löjligt!
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Nuuuu är hon framme:laugh:
Hel o oskadd,men trött,hungrig o kissnödig!
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Ta det lugnt visar ju bara att han kör sakta och försiktigt,
men fattar dej man är orolig för sina "småttingar".

Japp ska väl bättra på din mage med en story till då:D
Hade haft jättemkt på jobbet ,var göörtrött ,ville ju bara hem och sova .
Byter om fort och lätt,ut från avd. och joo vad upptäcker jag när jag väntar på hissen,joo självklart så hade jag tagit på mej allt utom byxorna:o

Hmm var en del glada miner på patienterna när jag kom nästa kväll:o
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Oj du hade fått svar innan jag fått iväg mitt,bra nu kan du sova lugnt:)
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Men Gud, :D sånt händer aldrig mig...jag är nog alldeles för ordentlig;)
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Alltså hur tokiga grejer kan man göra egentligen??
Speciellt när man är trött o disträ!
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Kan ju lugnt hålla med! Jisses, en ny tråd och redan 6 sidor:eek:...

Jag sliter fortfarande med slutfasen av utbildningen...lätt ångestladdat...gjort kompletteringar på examinationer, ögonen blöder av allt läsande och skrivande...lagar och förordningar, hej och hå!!!!!!!!!! Dessutom är man ständigt mörbultad:crazy:...men, snart är det över...slutövning i morgon:cool:...några föreläsningar till och så får man sen veta om man är ok för att jobba...DET är ångestladdat!!!!


*Återkommer när lugnet hägrat sig*
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Tänkte precis svara detsamma! Ang.din kommentar till Tajger alltså
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Åh,nu när tyngden föll från mina axlar (6åringen) är jag inte nervös för nånting.... inte ens över dej,Piraja! Är såååå bombsäker att du klarar dej!:banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
119 872
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
126 652
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
118 169
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
141 670
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp