Tapeter i lägenhet

YaHilweh

Trådstartare
Jag var idag inne i lägenheten som jag nu äntligen har fått tillträde till. Men jag ska vänta till i slutet av veckan med att flytta in då jag ska få..
Nya tapeter i rummet
Nytt golv i köket
Ny spis
Ny kyl/frys
Ny fläkt
Ny toastol
Nytt badrumsskåp


Jag börjar nu gilla badrummet som jag först tyckte var gräsligt. Men ju mer jag tänker på det ju mer gillar jag det.

30531575.jpg


Men vilka tapeter ska jag välja?
Jag har två förslag, men sedan tar det stopp.
Tanken är att jag ska ha fondvägg.
Mörkt mot sängen, lite ljusare mot gatan och de andra två ljusast.
Men vilken av alternativen ska man ha?

30531579.jpg

30531578.jpg



Sängen ska stå vid fettfläckarna och väggen med endast ett fönster får bli mellan färgen.

30531538.jpg

30531556.jpg


Köket
http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_36/30530000-30539999/640x480/30531574.jpg?0
 
Sv: Tapeter i lägenhet

Jag hade valt alternativet med lila tapet. Har en liknande i min lägenhet och älskar den. Men jag gillar väldigt stilrena möbler och inget färgglatt. Vill man ha mer färg i inredningen så kanske det beiga alternativet är bättre.

Sen tolkar jag det som att du ska ha tre olika tapeter i samma rum? Jag skulle ha max två olika, blir så rörigt annars.
 
Sv: Tapeter i lägenhet

Fick inte ha tre. Tog bort den i mitten och tog en med lite mer gult i istället.
Jag är väldigt svart, vit och grå i inredningen för övrigt.
Dock är soffan ljusbrun ^^ Men den får funka så länge.Blir nog till att lägga en svart filt över eller något :)
 
Sv: Tapeter i lägenhet

Jag är väldigt svart, vit och grå i inredningen för övrigt.
Det låter som jag. Just därför valde jag min lila tapet, det passar mig utmärkt att få in lite färg på det viset och sen kunna hålla mig till min vanliga "tråkiga" inredningsstil.
 
Sv: Tapeter i lägenhet

Haha. det blev faktiskt den mörklila :p

Pappa ansåg att han lika gärna kunde bajsa på mina väggar istället för att vi tapetserade om i brunt ^^
 

Liknande trådar

Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 475
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig...
2
Svar
26
· Visningar
4 555
Senast: Voeux
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 664
Senast: a1agnlju
·
Hemmet Jag behöver tips. Vi råkade lite spontant köpa nytt hus, så nu ligger vårt gamla ute till försäljning. Men det nya huset består av...
Svar
13
· Visningar
1 623
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp