tappat bort papperskorgen!

S

Silverstol

Jag vet inte hur jag lyckades, men jag gjorde det. Jag raderade papperskorgen-ikonen från skrivbordet (windows vista) och nu kan jag inte hitta den igen, hjälp! Hur kan jag få tillbaka ikonen på skrivbordet igen? :p
 
Sv: tappat bort papperskorgen!

Högerklicka på skrivbordet välj Anpassa. Till vänster under aktiviteter finns Byt ikoner på skrivbordet...
 
Sv: tappat bort papperskorgen!

haha lyckades också med det konststycket igår.....hilfe nån. Men så kom jag på att jag sett denna tråd. Buke är bra till mycket=)=)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 937
Senast: movi
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Halloj alla, Tänkte bara höra, av intresse, ifall någon mer varit med om detta? Några gånger under säg det senaste hmm.. året? har jag...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp