Tappat intresse

Emilia090807

Trådstartare
Har tappat intresset för ridning så mycket, vi var påväg och sälja min häst men nu har han fått magsår😩 så nu kommer vi behöva ha kvar han längre plus igång sättning när han är bra igen. Jag vill verkligen inte till stallet har ingen årk.
Vi har hästen hemma på gården hos min pappa, och dom bor typ en timme bort och vill inte ens va där. Och jag måste dit och ta hand om han såklart.
pappa och min bonus mamma tar hand om han när ja inte är där men dom tvingar mig dit endå plus att ja tycker de är så synd om han eftersom ingen borstar han osv😞 så jobbigt
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 567
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 067
Senast: Skjøldur
·
L
  • Artikel
Dagbok Som några nog vet så dog våran hund B i höstas 💔 Och hon var min bästavän och den som jag tyckte MEST om och var som mest nära i hela...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 838
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 098
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp