Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag antar att du/ni menar utsidan då. Tack! Jag kör nog i alla fall på överarmen, inser att det inte kommer att gå att klämma in den på underarmen med bra resultat.
Fast när jag tänkt lite så skulle det kanske vara bättre med den "liggande" istället (som på alt. 2, om jag minns rätt, orkar inte bläddra en sida o kolla ), lite beroende på hur din arm ser ut liksom...
Då är jag med. Ja nej, det var ju det där med riktningen också. Och om den ska ligga ner så ska man ju komma fram till åt vilket håll också... suck. Jag får fundera lite till på det där och rådslå med tatueraren.
Jag skulle säga insidan av överarmen och med öronen "uppåt" in case att du skulle stå och spänna armen alá bodybuilder i 90-graders vinkel. Om du fattar
*kl*
Imorgon blir det besök hos "min" tatuerare för att diskutera hur jag ska bygga ut min befintliga tatuering på underarmen, tänkte mig ett universum med planeter och kometer och skuggning...
För att beskriva och minnas mina år som ryttare och allt galet man gjort på hästryggen och alla galna hästryggar man suttit på...så blir det den översta av de två bilderna...med texten kamikazeryttare. Men jag är osäker på var...måste gå att dölja på jobbet, så ryggen kanske?? Har en tecknad figur, ungefär 12 cm hög, ovanför byxlinningen på ena sidan av ryggen...typ kärlekshandtaget. Men där gjorde det galet ont att tatuera så never again!!! Förslag?
Jag tatuerade in registreringsnummret från min fd. häst 995464 blev det
Hennes frysmärkning är 95464S.
Jag ska tatuera in min lilla hunds tassavtryck samt namn på min fot efter sommaren.
Har en tatuering för/med min syster också. En pusselbit på utsidan av vänster hand. Hon har en pusselbit som passar med min på utsidan av hennes högra hand.
Jag hade personligen inte gjort ett huvud som tatuering. Men det är väl mer en smak sak. Hade varit så otroligt petig med att den blev EXAKT likadan som min häst i sådana fall.
En vän tatuerade in motivet av den latinska betydelsen av sin hästs namn. Nu minns jag inte namnet/motivet, men det var också ett "vanligt" människonamn som hon därför inte ville ha. Jättefint tyckte jag i alla fall, hon förstod ju motivets innebörd och det är väl huvudsaken.
Själv funderade jag tidigare på att tatuera in min hästs frysmärkningsnummer, dock släppte jag det efter att ha som WW2-nörd ha insett att jag bara skulle tänka på det som en Auschwitzmärkning.
Hej har fått min livs första tatuering idag, trodde detta skulle vara fruktansvärt men detta var ju nästan skönt haha hade jag vetat hur man la in bild så hade ni fått sett den rufsiga lilla kattungen sjukt stolt över mig själv som vågade eftersom jag har extrem fobi för nålar. Gick ju hur bra som helst!
Trodde aldrig att jag faktiskt skulle säga det, men nu sitter jag här nygaddad och helt överlycklig! På väg till och in i studion ville jag helst vända hemåt och undrade vad fan jag höll på med. Väl där inne blev jag kolugn, vilka underbara människor! Hörde sen det hemska ljudet från nålen och kände att nä nu går jag nog hem i alla fall Men sen var det bara att köra. Visst gjorde det ont, det kändes som att bli gnuggad med salt i öppna sår (insidan av överarmen) men när jag gick ut genom dörren var min tanke "vad ska nästa bli?" Så himla nöjd, kommer få nackspärr av allt mitt tittande på vänsterarmen.
Är tråkig och lägger inte in någon bild eftersom den innehåller namn på mina bröder, och en tillhörande text till dom. Mest bara salig över att få platsa i tråden
Har en tatuering likt denna.
Gjordes för drygt ett år sen, gillar den mkt men måste jämnas till, linjerna tappade mkt färg under läkningen (vanligt på handled har jag hört?).
Dock funderar jag nu på att kanske bygga ut lite eller liknande, har ni några ideér?
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Kropp & Själ
Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig?
Som jag har förstått det är...
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
Hästnyheter Jag har också fått fel tid registrerat på omhoppningen för en hel del år sedan. Domaren var absolut inte intresserad av att se på filmen...
Trädgård & Växter Mitt fikon fick nog en chock av utevistelsen. Nu när det blev frost trillade det sista bladet av.
Funderar på om jag ska ställa in det...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...