Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Bild på min tatuering(min ser väldigt b ut jämfört med min pojkväns) haha..
Min nästa kommer bli ett motiv på låret, hoppas det inte gör allt för ont på det stället bara...
[/URL][/IMG]![]()
Och min pojkväns tatuering, ska göra min nästa tatuering hos samma som gjorde min pojkväns då han är riktigt bra på detaljer.
[/URL][/IMG]![]()
Det gör så jäääkla ont att göra där!! Kändes som att jag höll på pinka på mig under hela sittningen, hahaha.
Wooohh fick precis reda på cirkapriset för min tatuering jag funderar över.
Vad skulle ni tycka vara rimligt för en tatuering lite mindre än halva ryggen i gråskala med färgtoner och hyfsat detaljerat men inte för smått.
Och hur många ssittningarkan det ta?
Jag säger inte än vad tatueraren vilke ha just för jag vill jämföra så jag inte blir toklurad.
Tatueraren är riktigt duktig men håller till i småstad och är inte direkt känd mer än kanske i småstaden han bor i![]()
Wooohh fick precis reda på cirkapriset för min tatuering jag funderar över.
Vad skulle ni tycka vara rimligt för en tatuering lite mindre än halva ryggen i gråskala med färgtoner och hyfsat detaljerat men inte för smått.
Och hur många ssittningarkan det ta?
Jag säger inte än vad tatueraren vilke ha just för jag vill jämföra så jag inte blir toklurad.
Tatueraren är riktigt duktig men håller till i småstad och är inte direkt känd mer än kanske i småstaden han bor i![]()
http://www.spov.se/Foton/lavskrika-900-2-2012-02-25.jpg
Hur liten kan man göra en tatuering med bilden ovan (bara fågeln) och det fortfarande ser bra ut? Alltså ett realistiskt motiv av en fågel i så litet format som möjligt...