Tatueringstråden, del 4

Färdig! Han fyllde i två små bortskav på den ovan också ☺️
Screenshot_20230213_171845_Instagram.jpg
 
Min kärlekshyllning till maken är precis klar.
Klart Buke måste få se den först!
Jag är grymt nöjd och rörd. Jag tycker att den blev superfin.
De 6 bladen är för oss 6 i familjen. Wish You Were Here -hans favoritlåt och jag kommer att önska att han var här så länge jag lever. :cry::heart
 

Bifogade filer

  • 37a31599-1.jpg
    37a31599-1.jpg
    246,2 KB · Visningar: 344
Min kärlekshyllning till maken är precis klar.
Klart Buke måste få se den först!
Jag är grymt nöjd och rörd. Jag tycker att den blev superfin.
De 6 bladen är för oss 6 i familjen. Wish You Were Here -hans favoritlåt och jag kommer att önska att han var här så länge jag lever. :cry::heart

Så fin!! ❤️
 
Min kärlekshyllning till maken är precis klar.
Klart Buke måste få se den först!
Jag är grymt nöjd och rörd. Jag tycker att den blev superfin.
De 6 bladen är för oss 6 i familjen. Wish You Were Here -hans favoritlåt och jag kommer att önska att han var här så länge jag lever. :cry::heart
Den blev jättefin!!🤩❤❤ Och så fin symbolik❤
 
Jag tatuerade låret i måndags - ett enormt efterlängtat motiv som funnits i huvudet i flera år (om än inte "färdigt). Så glad! Så nöjd! Både stilen och motivet blev precis som jag hoppats, älskar den! Den tog dessutom bara en sittning, så de andra två kunde vi boka av. (Så nu är jag sugen på nästa projekt istället..så klart :laugh: . Men det är inte tillräckligt klart i huvudet för att boka tider.)

Men alltså. Den fjällar nu. Big time. Precis som den ska, ingen oro eller så - men känner mig lite "skabbig". Tatueringar är lite som unghästar: först är de fina, sen blir de lite småfula, och sen blir de fina igen. :D:rofl:
 
Jag tatuerade låret i måndags - ett enormt efterlängtat motiv som funnits i huvudet i flera år (om än inte "färdigt). Så glad! Så nöjd! Både stilen och motivet blev precis som jag hoppats, älskar den! Den tog dessutom bara en sittning, så de andra två kunde vi boka av. (Så nu är jag sugen på nästa projekt istället..så klart :laugh: . Men det är inte tillräckligt klart i huvudet för att boka tider.)

Men alltså. Den fjällar nu. Big time. Precis som den ska, ingen oro eller så - men känner mig lite "skabbig". Tatueringar är lite som unghästar: först är de fina, sen blir de lite småfula, och sen blir de fina igen. :D:rofl:
Haha jag tatuerade mig ju i söndags och min är också inne i en riktig fulperiod. 😅
 
Jag har en väldigt tydlig bild (i mitt huvud) på hur jag vill att min vita hund ska avbildas och av vem. Nu har dock den tatueraren meddelat att hen inte tar emot några nya kunder på minst ett år.
Jag har varit sugen på den länge me personen ifråga tar rejält betalt, som sig bör när man är duktig, så jag har skjutit på det. :sorry:
Den andra hunden funderar jag på en "outline" från bog upp till öronen typ. Tror det hade blivit snyggt, men nu funderar jag då på om jag ska göra båda så? I "en" linje? Antingen på sniskan på underarmen eller på låret.
Någon som vet hur jag menar?
 
Jag är på g med min första tatuering. Det var tänkt som en 40-årskris men coronan pajade mina planer. Men nu blir det av. Jag vill ha en palm i färg, gjord med traditionell metod (bambu) i Bangkok. Men VAR? Hur har ni tänkt kring placering? Blir nog ca 10 x 15 cm (+/- 5 cm, får inte vara för liten). Vad eller axel?
 
Jag är på g med min första tatuering. Det var tänkt som en 40-årskris men coronan pajade mina planer. Men nu blir det av. Jag vill ha en palm i färg, gjord med traditionell metod (bambu) i Bangkok. Men VAR? Hur har ni tänkt kring placering? Blir nog ca 10 x 15 cm (+/- 5 cm, får inte vara för liten). Vad eller axel?

Det motivet hade jag satt på vaden :)

PS. Klokt att inte göra för litet, kan bli suddigt och trist med åren.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 133
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
252
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 459
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp