Här är bild från studion! Screenshot från min tatuerares insta 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Coolt! Vad är råden för att sköta/bevara det på bästa sätt?
Tack! Hålla tatueringen så ren som möjligt, tvätta och smörja typ konstant. Inte låta det torka ut och undvika att utsätta den för kontakt med sådant som inte är rent. Engångshandskar vid toabesök och måltider nu i början. Det är lätt att få infektioner just för att det är ett så pass utsatt ställe. Helt enkelt vara så försiktig som möjligt tills ytan är läkt och skorpan är borta. Det tar normalt sett 1-2 veckor men är väldigt individuellt och händer är lite knepiga.
Jag har jobbat hemifrån nu i veckan och sambon sköter lägenhet/handla/matlagning/katt så det har fungerat bra så här 2 dygn in i läkningsprocessenFår se hur kul det blir när det börjar klia
Räknar kallt med att behöva två touch ups, det är vanligt att bläcket fäster dåligt på händer men gör vad jag kan för att den ska hålla sig så fin som möjligt.
Hoppas det blir grymtvisa gärna bild om ett par månader eller så, när den satt sig!
Absolut! Jag är själv nyfiken på hur den kommer hålla sig![]()
Gjorde det inte svinont?
Utgick från att det skulle vara en nära-döden-upplevelse så det var en väldigt positiv överraskning![]()
Jag har blivit sugen på handflatorna sen ett litet tag..men det ska tydligen göra väldigt ont.
Jaaa det är så snyggt!!!!!
Jag har blivit sugen på handflatorna sen ett litet tag..men det ska tydligen göra väldigt ont.
Edit: snyggt på dina händer, glömde skriva det!
Det är så snyggt med tatuerade handflator! Men vill inte tänka på hur det känns att göra dem
Vad har du för tankar kring motiv? Drömma är ju både gratis och smärtfritt![]()
De jag tyckt mest om hittills är motiv med blommor, humlor, malar/fjärilar och blad/skogsmus/annat "skogsrelaterat"..
De jag tyckt mest om hittills är motiv med blommor, humlor, malar/fjärilar och blad/skogsmus/annat "skogsrelaterat"..
Ska visst tatuera magen idagkan ha bokat i ett svagt ögonblick när jag mådde dåligt
blir en text och lite "lulllull" typ under tuttarna så blir nog fint, men AJ!!!
Värsta stället jag tatuerat var under brösten, fy satanSka visst tatuera magen idagkan ha bokat i ett svagt ögonblick när jag mådde dåligt
blir en text och lite "lulllull" typ under tuttarna så blir nog fint, men AJ!!!
Låter dösnyggt (och plågsamt), lycka till!
![]()
Värsta stället jag tatuerat var under brösten, fy satanhave fun!
![]()