Tävling i Högbo?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare sandrabjelkelov
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 129
Sv: Tävling i Högbo?

Men det var ju synd :) ska dit och skämma ut mig ja :)

Hade tänkt det då det var så nära, men det bidde SCW på Lillerud istället!!!!!;)

Jag funderar på att åka, men gubben har anmält sig till kossekurs den helgen så vi får se hur det blir.
Kan vi låna en annan häst åt honom så åker jag nog.

vad har ni för hästar och vad ska ni tävla i? klass och nivå?

Jag har en tinker/haflinger på 6 år. Har anmlät mig till open klasser all breed i trail,wh, o pl.

Jag har ett 4-årigt quartersto. Blir AQHA klasser, junior, novice am, amateur. Har inte bestämt vilka ännu. Ev reining, trail, WR & WH.

Jag själv har en sju årig quarter vallack, ska tävla i nybörjar klasserna då vi bara tävlat en gång, lite löjligt kanske, menmen :o. Gick jätte bra på förra tävlingen så har verkligen fått blodad tand.

Jag kommer och tävlar på lördagen och söndagen.
På lördagen rider jag ladiesreining och på sönd. nov am och am reining.
Det blir min första tävling jag rider på flera år och det ska bli så kul.
hästen är 13 år och quartervallack. Jag köpte honom 1/4 och detta blir debuten. vi är ju inte helt samspelta ännu men man måste ju börja någonstans!!

jag har en quarter valack som är 7 år.
funderar på att vara med i pleasure cupen.och lite allbreedsklasser..

Hmmm. Jag har inte sett något om en tävling i Högbo:)
Ligger ju inte allt för långt borta...
Var kan jag läsa om den?

Liknande trådar

Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Puh
·
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 087
Senast: Freazer
·
Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 188
Senast: Bison
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka