Tävlingsschabrak?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Frajda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 708
Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Frajda

Detta har säkert varit upp förr men.... Jag vill se/ha förslag på snygga tävlingschabrak (dvs vita) gärna av det lite mer exklusiva slaget:love: Är lite sugen på ett nytt. Det får gärna vara ngn snygg passpoal (och gärna i guld och stoooor) eller snyggt kantband. Vanliga vita utan snygga detaljer vill jag inte se, för tråkigt:angel:
Pris är oväsentligt då jag ändå inte har råd med ngt alls för tillfället :D Men vill ha ngt med kvalitee och som jag verkligen tycker om så jag tänker spara tills jag har råd. Så lite inspiration tack ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 428
Senast: Edla
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 490
Dressyr När vår ridbana tinar fram tänkte jag göra lite snyggt på vår dressyrbana. Den har vi på ena delen av en stor ridbana, så ena långsidan... 2
Svar
25
· Visningar
4 054
Senast: Fenestra
·
Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 096
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka