Tecknad ponny lockar rekordmånga – kan slå Lasse Åberg

Bukefalos 30 år!

Den är fantastisk och så mycket nostalgi och minnen att jag blev helt rörd när jag var där. Att dessutom träffa Lena var så kul :love:

Men det är ju jättenära mellan Laholm och Göteborg.
Vill man slå två flugor i en smäll är det en fin utställning september ut med Henrik Wahlström på Norrvikens Trädgårdar utanför Båstad om man ändå åker, det är inte så långt emellan Laholm o Båstad. Vissa av hans målningar är det nästan svårt att avgöra om det är en målning eller ett foto.

Håller med vi får hoppas att den går ut på turne till Göteborg eller annan ort nära oss
Men det är ju inte långt till Laholm från Göteborg? Dessutom motorväg i stort sett hela vägen :) Kombinera med besök på sveriges längsta sandstrand och/eller promenad i bokskogarna på Hallandsåsen eller bara ta en fika i Laholm som är en jättegullig liten stad!

Men det är ju inte långt till Laholm från Göteborg? Dessutom motorväg i stort sett hela vägen :) Kombinera med besök på sveriges längsta sandstrand och/eller promenad i bokskogarna på Hallandsåsen eller bara ta en fika i Laholm som är en jättegullig liten stad!
Tillägg: Öresundståget är också väldigt smidigt om man inte kan/vill köra bil :)

Försökte få tid över för en avstickare till Laholm när jag var på semester söderut tidigare i somras. När jag läser om utställningen ångrar jag att vi inte försökte lite bättre. Nu är den alldeles för långt borta :(

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka