Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men då behöver en kanske inte heller sitta och förfasa sig över att folk väljer att ha på Idol i bakgrunden fastän folk inte aktivt tittar. Ingen tvingar ju dig att ha det så liksom.
Min partner är inte särskilt intresserad av vare sig teknik i allmänhet eller hemelektronik, toleransnivån är ändå rätt hög. Däremot tycker vi båda om att titta på film ibland, och den upplevelsen tycker vi båda är mer tilltalande med en stor bild än med en liten bild, och med bra surroundljud (som i sig inte måste innebära stora prylar). Därav stor duk och projektor i vardagsrummet, utan att dominera rummet.Ja, frågan är hur stor tolerans har ni för era partners teknikintressen och hobbyn.
Det där har jag en känsla av att det är standard hemma hos många familjer. Pratade med en kompis som har familj och två barn. Alla sitter i soffan, och tittar på varsin telefon eller padda medans idol eller nåt annat går i bakgrunden som ingen tittar på !
Jag fattar inte hur man kan ha tv:n på som bakgrundsbrus. När jag tittar så tittar jag aktivt på en tv-serie(har ingen tv-box inkopplad) , slår av mobilen på flygplansläge och kopplar ifrån allt annat och full fokus på det jag tittar på... precis som på bio.
Ursäkta ot, men bor du permanent utan indragen el?
Aldrig, sagt att en familj och två barn är jämförbart med en ensamstående. Enda jag sa att det är förmodligen vanligt bland familjer med barn.Två barn.
Man tittar på nyheterna och diskar samtidigt. Det är inte jämförbart med att sitta i sin Man Cave och kolla på film.
Aldrig, sagt att en familj och två barn är jämförbart med en ensamstående. Enda jag sa att det är förmodligen vanligt bland familjer med barn.
Jo, håller på och renoverar allteftersom ekonomi tillåter. Men ingen el framdraget till fastigheten.
Aldrig, sagt att en familj och två barn är jämförbart med en ensamstående. Enda jag sa att det är förmodligen vanligt bland familjer med barn.
Idol var endast ett exempel. Poängen var tv-bruset... Att man har den igång utan att titta på den.Men du låter så nedlåtande. ”Idol och telefoner, baaah”.
Ja, frågan är hur stor tolerans har ni för era partners teknikintressen och hobbyn.
Stora högtalare, datorer, Tv, m.m. Hur viktigt är det med design och estetik på tekniska prylar i hemmet ?
Idag verkar det ju mode med att tekniken ska integreras allt mer i hemmet. Alltså finnas där men inte synas för mkt.
Vad anser ni ?
Va? Har din man sitt rum i källaren? Var är ditt rum om jag får fråga? Och hur bestämmer ni om inredningen i era gemensamma rum?När mannen ville ställa in en stor. ful, gammal LP spelare i vardagsrummet. Då sa jag stopp och förbjöd detHan fick vackert ställa ner den i sitt rum i källaren där han har soffa, projektor och sin wiskysamling
![]()