Bukefalos 28 år!

Telezoom till Nikon och andra...?

Sv: Telezoom till Nikon och andra...?

nu jävlar är objektiven här men nej.... jag kommer sälja tamron 70-200/2.8 direkt.... känner att jag kommer behöva Nikon orginal 2.8.... fan så kul med telezoom..... yihooooo så det är lika bra kasta sig på the real stuff.....

ska testa macrot nu också.... men blir väl samma sak där.... VR är mkt värt så jag investerar nog i 105/2.8 också... pust....
man får ju magsår av allt detta... mkt pengar man lägger ner...... puuusssst
 
Sv: Telezoom till Nikon och andra...?

Hann ta några få bilder på huliganen... kom mkt hundar och störde.... inte lätt hålla reda på galen valp och kamera samtidigt *magsår*
http://www.pixbox.se/alb939962

Tycker autofokusen var för seg för mig, annars var Tamron hur fränt som helst att testa på!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har börjat bli sugen på att skaffa en systemkamera igen efter att ha varit utan i ca 5 år, hade tidigare en canon eos 1000d med ett...
Svar
0
· Visningar
375
Fritid Hilfe! Jag är sugen på ett nytt objektiv till min Nikon D90, och jag vet nog på ett ungefär vad jag vill ha för egenskaper men inte...
2
Svar
23
· Visningar
1 575
Senast: YlvaG
·
Fritid Har börjat göra lite efterforskning inför höstens kommande inköp, men velar på vad jag ska välja.. Huset behöver vara hyfsat snabbt...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: Bebben
·
IT & mobiler Jag har bestämt mig för att jag ska köpa en kamera åt mig själv i julklapp. Jag har för närvarande en Nikon D90, men skulle vilja...
2
Svar
24
· Visningar
5 508
Senast: Tousse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp