Blueeyes 7 Aug 2004 #81 *Lånar knapp* Vart en Shetlands Sheepdog! Stämmer nog alderles utmärkt på mig!
M MDusty 7 Aug 2004 #84 Lånar svarsknapp. Jag blev en bearded collie. Vet inte om det är bra eller dåligt. //MDusty
E ecssory 7 Aug 2004 #86 Munsterlander? Är det bra eller mindre bra . Vet ingenting om rasen....bättre eller sämre än svenskavlad Dobermann...?
Munsterlander? Är det bra eller mindre bra . Vet ingenting om rasen....bättre eller sämre än svenskavlad Dobermann...?
Modig_Korn Trådstartare 8 Aug 2004 #90 Nä, jag blev en pudel Klicka för att se mer... Bara det.. Trodde du hade blivit en vavva Det hade vart någonting att skämmas för (om man är kallblodig brukshundsmänniska, skulle jag tro)
Nä, jag blev en pudel Klicka för att se mer... Bara det.. Trodde du hade blivit en vavva Det hade vart någonting att skämmas för (om man är kallblodig brukshundsmänniska, skulle jag tro)
malumbub 11 Aug 2004 #94 Hungarian puli! "...the Puli is loyal, calm, devoted and obedient but very reserved with people outside of it's own family." Stämmer ju!!!
Hungarian puli! "...the Puli is loyal, calm, devoted and obedient but very reserved with people outside of it's own family." Stämmer ju!!!