JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
testa frisyrer ,ändra hårfärg på sig själv??
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
tess444
Startdatum
Startdatum
25 Mar 2006
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
12 542
Hej hopp!!
skulle vilja veta om det finns nåt program där man lägger in kort på sig själv ,där man kan använda det för att tex. byta hårfärg/frisyr m.m??
Skulle vara skoj att kika lite innan man går till frissan
Sv: testa frisyrer ,ändra hårfärg på sig själv??
mähh!! är det ingen som vet??
hihi!
Sv: testa frisyrer ,ändra hårfärg på sig själv??
jag vill också veta.....
IT & mobiler
Hej, bukeraklet! Har två it-frågor:
!) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot???
2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Hundhälsa
Hej alla!
Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan.
Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3
4
5
Skola & Jobb
Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2
3
4
Tovig katt
Katthälsa Min fluffkatt tolererar klippmaskin bättre än att bli borstad. Jag försöker klippa bort tovor om de är för jobbiga att borsta ut. Då tar...
Nikan
Idag kl 01:25
Svar: 9
Visningar: 535
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tur man redan har unghund, för det föddes precis en prima dobbiskull i Danmark som är släkt med Ammo (och Xarko). Hade han varit äldre...
Wingates
Idag kl 00:20
Svar: 1 215
Visningar: 72 389
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Och vad gör din hund när du går hem o han kommer efter 15-30 min, även vid bäcken?
Det där var helt klart en stor sten i glashuset
dobbis
Idag kl 00:16
Svar: 848
Visningar: 59 793
Hund