Ja, jag vet att jag är tjatig och inte alltid lever som jag lär, men jag rekommenderar verkligen alla som inte sett
Sockerfilmen att göra det medan det fortfarande är möjligt.
Jag diskuterar jättegärna det som sägs i den, men då vill jag att ni har sett den först innan ni slår ifrån er sockret skadliga påverkan på oss. Likaså alla som förespråkar att en kalori är en kalori oavsett varifrån det kommer, att det bara är att skärpa sig och räkna kalorier om man vill gå ner i vikt.
Hua, en 17-åring som behöver dra 26 tänder, barn som får läsk i nappflaskorna, fettlever, 9 personer om dagen bara i Australien som behöver amputera kroppsdelar pga diabetes, mm mm.
Ni som sett den, har ni påverkats i någon riktining eller tycker ni att den bara är blaha blaha? Själv känner jag att jag ska verkligen ta mig i kragen och rensa bort så mycket processad och färdigmat som möjligt, inklusive MAX nya, supergoda hamburgare. Laga mer matlådor och hålla mig till hel frukt, färska, frysta och syrade grönsaker och skippa allt vad godis, glass och söta drycker heter. Bort med det dolda sockret i det jag äter helt enkelt!