The Brittish Racing School

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

ellenn

Är det någon här inne på buke som har gått där?
Eller finns det någon som känner någon som har gått där?
Berätta lite om den isåfall..

Jag börjar gymnasiet till hösten och har valt att inte gå en hästinriktning/galopp inriktning, utan istället läsa akutsjukvård.
Jag har tänkt mycket på det här och har kommit fram till att det vore bra om jag kunde gå en galopp utbildning efter gymnasiet. The Brittish Racing School verkar ju som ett bra alternativ.

Sen skadar det ju inte heller att få några förslag på andra galopp utbildningar som kan genomföras efter gymnasiet. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 509
Hästvård Jag skriver här nu och ber om råd då jag känner att jag behöver hjälp. Jag är ägare till ett 3-årigt engelskt fullblodssto sedan...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
15 963
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 177
Senast: Trissa
·
Skola & Jobb ...Jag har vimsat mellan utbildningar under större delen av mitt liv kan man säga, läste naturvetenskap och hästhållning och hade...
Svar
6
· Visningar
2 028
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp