Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Annars kan vi ju skutta runt där med tre ofädriga hästar du och jag
Det blir min och Dalla's första tävling. Min lilla ska också med dit .. Herregud, vad har jag gett mig in på ?
Det går säkert bra! Dalla är ju hur fin som helst och Erro är ju verkligen inte "ofärdig" om man jämför med många andra som skickar ut hästar som knappt kan tölta på banan.
Tro mig, det kommer inte bli några problem
Ingen i Skåne som ska tävla???
Jag ska börja och mjuka upp med Islandshästens dag i Helsinborg den 29 mars om jag hinner anmäla mig innan alla andra gör det!!
Det skulle vara Skåne mästerskapen det verkar intressanst och Naggur Km.Sen får vi se vad som händer på vägen!
Jag har aldrig tävlat islandshäst och min "gamling" har inte alls någon kapacitet i gångarterna. Men om vi nu kommer igång under våren så kan det vara så att man vågar sig till Ofeigurs prova på tävling i sommar. Eller kanske så vågar jag inte
Men jag vill gärna tävla min 2004 när han är redo (2009 eller 2010), så då kan det ju vara en god idé att testa med den gamle först. Vi får väl se hur formen och modet utvecklar sig under våren...
Jag ska kanske prova på tävla med min 2002 på ofeigur prova på tävling om han är mogen...Hm känns inte som det just nu.
Klart du ska ut med dina gamla och skaffa rutin..Jag tävlar på min "gamla" så mycket jag kan bara för att skaffa rutin och erfarenhet..
Atgeir:
21 mars Naggur vår kval (F1 /T2) bara för att kolla formen.
25 april Ofeigur kval (P2/PP1)
2 maj Naggur regional (F1/T2)
16-17 maj Nationella Eskilstuna (F1/T2/PP1)
5-7 Juni SSM (F1/T2/P2)
2-5 Juli SM (F1/?)
Logadis:
21 mars Naggur vår kval (V1/T1)
15 april Ofeigur (V2/T1)
25 april Ofeigur kval (V2/T1)
2 maj Naggur regional (V2/T1)
Gambri:
21 mars Naggur vår kval (V5/T8)
Sen få vi se om det är några visningshästar som ska ut och prova livet på banan innan de ska bedömas.
Jaha, och hur tänkte jag där egentligen. Våga man verkligen prova T6 med Pokkis ? Dock har jag faktist lyckats tölta på lång tygel, ett mål att kunna ställa upp där kanske ?
Förövrigt så är det i stort sätt säkert att jag ska tävla den 5 april i Tingsryd . Någon som ska dit? Jag måste bara svälja min nervösa sida, och försöka tänka bort alla människor och den olyckan jag kommer ställa till med, och är de någon som vill kan den få tävla Pokkis istället för mig .