The Sims 2

Sv: The Sims 2

Jag var det innan. :rofl: Men det är ju hur kul som helst! :D

Inte nu längre, lånade bara spelet innan av en kompis, men nu fick hon ny dator, (spelet fungerade inte på hennes gamla) så hon fick tillbaka det
 
Sv: The Sims 2

Jag är :D men min dator orkar inte med det. Ska försöka få ett bättre grafikkort för jag saknar att spela det
 
Sv: The Sims 2

Vad sugigt ;) Köp egna :idea: Jag har alla som finns ute + ett som är bokat
 
Sv: The Sims 2

Jag var det, men jag har en tendens att ladda hem för mycket saker så det blir en massa buggar. :angel: Just nu går det inte att bada djuren, de fastnar i badkaren och man måste fuska en massa för att få bort dom så nu har jag tröttnat helt. :p
 
Sv: The Sims 2

Beroende och beroende... Det var nog några år sedan. :D Men visst är det kul att spela!
 
Sv: The Sims 2

Min syster är!!!! sitter där jämt:smirk: inte så kul för andra som vill ha datorn... Fast det är rätt kul, nu går vår dator så segt så jag skulle aldrig orka sitta där men hade den vart snabbare så;)
 
Sv: The Sims 2

jag spelade jämt sims förut, men tröttnade när tvåan kom.
brukar snacka med en av dom som gör sims. han är cool :D
 
Sv: The Sims 2

Men doh, hur kunde du tröttna när tvåan kom? Det var ju då beroendet blossade upp igen. :p
 
Sv: The Sims 2

jag vet inte, tror det blev lite för mycket valmöjligheter. plus att för dom gjorde typ samma expansioner som till ettan. det märktes fööör mycket att det enda ea var ute efter var pengar :p
 
Sv: The Sims 2

Heh, jag tyckte tvärtom att det var skitkul med lite nytt och fräscht. Ingenting slår när man fick första spelet i sin hand dock. Fy tusan... Jag spelade dygnet runt. :D
 
Sv: The Sims 2

Jag var helt beronde i somras :p
Fast jag blev bäst typ direkt så blev lite tråkigt i slutet
Och när jag praoade i Tyskland spelade ja enhel del då tiden fanns :P
Fast då byggde jag mer hus (vill bli arkitekt:p)

Jag får inte gå ner mig i träsket igen,, borde använda mer tid till skolan:angel:
 
Sv: The Sims 2

Jaa, jag kan nog känna den känslan lite inför Sims 3 som släpps nu om något år. Inte för att det har släppts så många detaljer om det ännu, men det känns som om det kan bli lite för mycket och lite svårt att överblicka nu när simmarna kan gå utanför sina hem, se ännu mer ut som riktiga människor, hälsa på hos andra, o.s.v. Fast jag är nog tillräckligt mycket simsare för att ge det en chans i alla fall. :D

LLaika skrev:
snygg avatar btw :D
Danke! :D
 
Sv: The Sims 2

Nja, jag spelar ibland men det är rätt tjatigt nu för tiden.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har under 2 år varit beroende av laxeringsmedel, Dulcolax, Toilax mm. Har överdoserat och tagit i princip dagligen. Jag har nu...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Oerhört viktig fråga 😅 Jag lyckades bli beroende av avsvällande nässpray förra vintern/våren och det tog ganska lång tid innan jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 058
Senast: Sirap
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 564
Senast: manda
·
IT & mobiler Då och då behöver jag extrahera data från websidor och presentera i annan layout/struktur. Ett exempel just nu är ett stort...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp