Thermo täcke?

S

Spider84

Någon som har tips på thermo täcken och självklart då gärna vart man hittar dem och ca pris.

Behöver ett, men ska bara ha det i transporten så det behöver inte hålla extrem krav direkt på t.ex. passform, eftersom vi bara ska korta sträckor. Vill dock gärna ha tag i ett snyggt. :angel:

Och tänkte att ni kanske visste något som ni verkligen gillar. Ett varmt fleece täcke funkar nog också.
 
jag har precis hämtat ett termo täcke som jag beställt från börjes. Det kostade 295:- så det passade iaf min plånbok så här innan jul och vaccinationer mm :banana:
har dock inte prövat det på hästen men, enligt ryckte fungerar det bra :)
 
på Granngården finns det jättesnygga, svarta med bogveck och knallblå kantband, sitter som gjutna. Jag tror att de är på rea nu...modellen saluförs av Willab..

:bump: :banana:
 
Shires, köpte mitt för 399 kr i Globen. Sen gillar jag Horsesaver och Horseware (de dyrare modellerna med blank insida, de andra skaver). Men om det ej spelar ngn roll med passform skulle jag köpte ett åsnt, de är himla snygga, särskilt de i blått med röd kant. :)
 
jag har också ett shires thermotäcke, kryssgjordar, svansskydd och snabbknäppen fram, bara 299 kr på myone i göteborg. (finns i borås också.)
 
Tack för alla tips. :bow:

Ska först masa mig ut till de affärer här "stan" som säljer täcken och se vad de har och sen får jag väl börja leta på andra stället om jag inte hittar något bra.
 
Allt från Horseware!! Själv har jag Rhino wug plus och underblanket wug som stalltäcke. Finns ett som heter Rhino Stable, det är snyggt!
Och Bucas celtic har jag, jättesnyggt!

Unghästen fick ett från Alpha Horse nu, faktisk väldigt bra, och billigt! ca 600,-
 
ju, kom på att jag har ett jacson lyx stalltäcke som jag inta använt än, det är varmt, väldigt snyggt och inte alltför dyrt. Skulle ha det till ynglingen, men det var för litet, så då fick Kefir det istället... Har har ju INGA täcken stackars liten.... :angel: Bara sisådär 20...
 
jag tycker bäst om dominik täckena... De sitter väldigt bra o en väldigt snygga. Men de e ganska dyra. Finns hos Equlityline. :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 475
Senast: iNHALE
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 506
Senast: Guldaskig
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 260
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp