Bukefalos 28 år!

They say that all scars will heal, but I know, maybe I won't, but the waves won't break my boat

Idag har varit en jävligt jobbig dag som jag mest har legat på toa golvet och gråtit och fått panik attacker helatiden. Men jag har in sett en sak också.
Och det är att personer som är ELAKA är värd exakt 0,00000 % av min hjärna. Dom är inte värda att jag kommer håg deras namn ens. Dom är inte värda att jag tänker nåt om dom ALLS så dethär är sista gången som dom får finnas ALLS i min hjärna. Dom är luft för mig nu. Eller nej inte ens det dom är inne hållet i ett svart hål i rymden.
Jag kanske föralltid kommer ha ärr från elaka personer. Men jag kommer inte ge dom minsta lilla makt över mitt liv mera och låta dom ärren på verka hur jag mår NU.
Och JAG har bra saker nu med världens gulligaste valp och en jätte jätte snäll pojk vän och världens bästa M och personer som bryr sig om MIG. Och jag KAN ha en fram tid om jag jobbar för det och att jag får hjälp som jag FÅR ni för jag är iallafall på som nog är ett av dom bästa hvb hemmen som finns. Och nej det känns inte som trauma terapin hjälper. Men sålänge som jag inte ger upp så är det inte kört. Och ingen ANNAN är värd att jag ger upp pågrund av dom. INGEN.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp