Tidigarelagt flyg

Nu är hon till slut framme på sin destination!
Det planet hon tillslut kom med på blev ytterligare två timmar försenat - så hon har nog suttit sammanlagt minst 12 timmar i Kuala Lumpur - enligt henne så var flygbolaget skitsnåla, värre än Ryan, så ingen mat ingenting. Men, men hon är ju inte pank så det var bara att handla något att äta

Tack snälla alla och ffa @Thomasine för kunnande och uppmuntrande tillrop!
 
Jag tycker att det är så rart att du startade den här tråden :).
 
@cirkus
Det var skönt att höra att din dotter framme på sin destination, jag hoppas att hon får ett jättebra uppehåll!
Hälsa henne så gott från en annan luttrad resenär men i slutändan brukar det vara värt besväret:)

Tråkigt att höra att flygbolaget inte uppfyller sina förpliktelser, det är en klar försämring sedan min tid som aktiv i luften, med undantag av BA som alltid varit dåliga på service och som har lyckats med konststycket att bli ännu sämre.

Ha det godt:heart
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 616
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
831
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 167
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp