till ryttaren under ställ

Rotterö

Trådstartare
Någon som har bra tipps på varmt under ställ-
Var man kan hitta dom.
Hööks hade inget i dag .

Sv: till ryttaren under ställ

Köp ett Crafft ifrån nån sportaffär. Det bästa du kan ha! :bow: (Tänk på att inte köpa bomullsunderställ när du köper- det är ajjabajja ifall man vill hålla sig varm och torr. :p )

vad ska det vara för material?

själv har jag några stycken underställ, är ett måste vintertid annars fryser jag sönder. men letar efter ett som verkligen håller mig varm och torr, vilket inte de jag har gör.

Hmm, det måste jag kolla upp så att jag inte säger fel. Återkommer om det imorgon! :idea:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 386
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
892
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet