Tillverka smycken

@Millicent Har du beställt hem Delica än? Jag råkade göra en ganska så enorm beställning med Delicas, 15/0 seeds och en hel del annat. Har lite lätt ångest för att jag kommer att få betala runt 8 papp i bara tullavgift 😅💸
8 papp i tull för pärlor :rofl: Väntar med spänning på bilder!

Ja jag ska visa vad jag fått hem sen! Ska nog försöka mig på en infattning först, måste bara hitta ett fint mönster.
 
8 papp i tull för pärlor :rofl: Väntar med spänning på bilder!

Ja jag ska visa vad jag fått hem sen! Ska nog försöka mig på en infattning först, måste bara hitta ett fint mönster.
Ja herregud vad det råkade dra iväg 😬 Men då var det bland annat runt 50 påsar med delicas och Miyuki-seeds (Tohos funkar inte med delicainfattningarna 😒), en jäkla massa cabochoner och tillbehör och annat.

Köpte bland annat påfyllning av de här, de är så himla fina i färgen!

300_300_2296e4c0-8fe0-42d7-8b25-acf74a772227.jpg


Åh vad spännande! Hojta till om du behöver rivolis, jag har hur många som helst på lager nu 😅
 
@Zinfernia hur förvarar du dina pärlor? Jag har jättefula plastlådor som är till för skruv egentligen, tror jag, inköpta på byggavdelningen 😆

Ska ta bilder på mitt nya projekt när jag kommer hem! Haft månader av uppehåll nu men tror jag fick lite motivation av den här tråden.
 
@Zinfernia hur förvarar du dina pärlor? Jag har jättefula plastlådor som är till för skruv egentligen, tror jag, inköpta på byggavdelningen 😆

Ska ta bilder på mitt nya projekt när jag kommer hem! Haft månader av uppehåll nu men tror jag fick lite motivation av den här tråden.
Ja du, jag har snart ett helt rum 😬

Jag har fyra stycken såna här vagnar (en fylld med rivolis, två med pärlor och en med allehanda hängen)
0115773a.jpg


Sen har jag ett gäng lådor avsedda för skruv, tror jag har ca 10 stycken 😅 sen har jag ca 10 stycken besticklådor i trä med olika fack som också funkar ganska bra.
Och dessutom har jag vanliga plastlådor som rymmer olika cabochoner i resin/glas/porslin. Och lite till i olika varianter 😅
 
@Millicent är du sugen på att se lite pärlor?

Jag fick hem min megabeställning idag. Eh, den vägde bly.
Jag fick 2 kilo (skojar inte!!!) pärlor med som gåva så jag antar att de gillar mig som kund 😂
Får se om jag kan göra något kul med dessa. Får bli något som inte kräver precision då pärlornas jämnhet kan diskuteras 😅

IMG_20220407_160134.jpg
 
@Millicent är du sugen på att se lite pärlor?

Jag fick hem min megabeställning idag. Eh, den vägde bly.
Jag fick 2 kilo (skojar inte!!!) pärlor med som gåva så jag antar att de gillar mig som kund 😂
Får se om jag kan göra något kul med dessa. Får bli något som inte kräver precision då pärlornas jämnhet kan diskuteras 😅

Visa bifogad fil 88658
Jag är inte @Millicent men vill gärna förundras över din beställning! :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp