Tinder appen , statistik m.m.

Haha, alltså det är ju precis det där som flertalet Tinder-användande tjejer har skrivit i denna och i dejting-tråden. Nu när det står i en "artikel" så kanske det plötsligt "ligger någonting i det"?
Vilket är precis vad flera användare sagt nu i upprepade inlägg men det tyckte du var jättekonstigt. Så fort det står i ngn random artikel på internet så tycker du det låter vettigt?
Haha, det är inte så att jag inte litar på det ni skriver. Men jag har lite svårt att ta in det då det fortfarande ger mig bättre resultat.
 
Så du menar att många killar svajpar höger på en tjej utan text och utan bild?
Ja det säger väl i så fall något om att dessa personer bara är ute efter EN KVINNA och skiter fullständigt i vem hon är..
Det tror jag inte dom gör. Bara att man inte får så många matchningar och därför "chansar" på att den här kvinnan utan bild kan vara nåt...
Jag tror @Milosari kan intyga om det som har kört med en landskapsbild.
 
@Hero har du tagit notater nu om att ett flertal tjejer (på Buke) uttryckt att de tycker superlike känns desperat och medför att personen börjar på "minussidan"?

Jag ser för mig att superlike + mera "på" än den andra i konversationen snabbt kan leda till att bli dissad..... Vilket skulle kunna vara en förklaring till varför du så sällan får några dejter.... Bara som ett konstruktivt tipps, iom att du brukar efterfråga det. :)

Yes, noterat. :up:
26uffwEkTqKAl9Buw.gif


Därav tror jag boosten är ännu bättre. Men ack så dyr om man måste köpa sig till den. Då man endast får 1 boost i månaden med plus/guld.
 
Fast jag tror också att superlikes fungerar på nya användare. Ni gamla rävar som varit länge på Tinder kanske har ändrat åsikt med tiden... ?
Det var ju mer eller mindre det artikeln sa också...
 
Superlike gör ingen direkt skillnad på huruvida jag sveper höger eller vänster. Oftast får jag superlikes av personer som inte är sådana jag skulle ha svept höger på oavsett.
 
Superlike gör ingen direkt skillnad på huruvida jag sveper höger eller vänster. Oftast får jag superlikes av personer som inte är sådana jag skulle ha svept höger på oavsett.

Nej, det är nog ingen som tror.
Men du hamnar först i kön. Det kan ta dagar eller veckor beroende på elo-scores när just du dyker upp i flödet. Vilket du inte behöver bry dig om vid en superlike.
 
Folk poängterar gärna att "du är fortfarande singel" för hero, vad tror ni att hero gör fel eftersom han får så dåligt med matches? Vad ger ni för tips för honom att förbättra sina odds att få matches och dejts? Jag tror nog att hero är villig att pröva lite vadsomhelst.
 
Nej, men sannolikt hade jag varit singel om jag skippat superlikes iaf...
Men skadar ju inte att förbättra sina chanser ?

Men 90% (obs inte speciellt faktakollad siffra) av de som svarat dig här säger ju att superlike=mindre chans till match. Så det förbättrar defacto INTE dina chanser. Sannolikt är inte alls att du hade varit singel om du skippat superlikes utan snarare att du kanske fått fler matchningar istället.

Din länkade artikel sa ju också att det är sämre att ge superlike.

Bara för att du upplever det som att det ger dig en större chans så betyder det ju verkligen inte att det är så.
 
Folk poängterar gärna att "du är fortfarande singel" för hero, vad tror ni att hero gör fel eftersom han får så dåligt med matches? Vad ger ni för tips för honom att förbättra sina odds att få matches och dejts? Jag tror nog att hero är villig att pröva lite vadsomhelst.
Jag tror han har en exakt bild av hur personen ska vara. Det var ju tom ett problem vilka teveserier någon såg på.
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag ska läsa min mejl och klickar på outlook där jag har mejlen så öppnas LinkedIn. Varje gång. Vad har gått snett och vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
333
Senast: Wille
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
596
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
231
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Har Zlantar idag men är inte så förtjust i den. Har ni någon annan budget-app att rekommendera?
Svar
0
· Visningar
220
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp