Bukefalos 28 år!

Tinder appen , statistik m.m.

Jag skrattade rakt ut faktiskt åt att du beskrevs som social :D;).
Det är okej när jag säger det, att skratta åt någon annans sociala inkompetens är bara otr ;)
1)
Men absolut har du en poäng. Är man bitter lyser det säkert igenom.



2) Jag respekterar att alla inte vill lära känna mig eller är intresserade av mig. Men det är tungt om man hela tiden blir ratad ...



3) Aha, men det lät som att du rörde dig mer i sociala sammanhang än vad jag gör ??



4) Har jag gnällt att jag blivit ratad pga dom ? Vart då ?



5) Vet inte om hon räknas som kompis ännu... Vet inte om jag vill ha henne som kompis heller. Men får väl ta reda på det...
Dessutom likade hon ju mig på Tinder och föreslog träff. Så hon är nog inte rätt målgrupp.

Nu ska jag iväg och grilla ;) . Har hängt tillräckligt på buke för idag :p

1) Vore ju meningslöst att skriva om jag inte hade en poäng.

2) Förståeligt, men samtidigt, att bli bitter och skylla på andras egenskaper för dina motgångar hjälper dig garanterat inte framåt. Du har dessutom fått massor med feedback i den här och dejtingtråden som du vägrar ta till dig. Kanske är din egen inställning till både dig själv och andra som är problemet, inte att det är fel på tjejerna som inte vill ha med dig att göra.

3) Ingen aning och är inte särskilt intresserad av att jämföra umgängeskretsar heller ärligt talat.

4) Indirekt i att tonen i dina inlägg känns som att du skuldbelägger kvinnor som inte matchar med dig, skuldbelägger kvinnor på Buke som uppenbarligen har större framgång än dig på Tinder.

5) Lite så socialt samspel funkar, man umgås och ser om man klickar. Pratar om saker som verkar intressanta för stunden. Good on you.

Sen en helt orelaterad observation, när man läser vad du skriver här och i dejtingtråden så har du en förmåga att dela in världen i två kategorier. Dig själv och kvinnor, som att alla kvinnor är likadana, har samma förutsättningar och så vidare. Dessutom verkar du också ha en syn på kvinnor som satta på jorden för att tillfredsställa ditt bekräftelsebehov. Börja se alla kvinnor du matchar eller inte matchar med på Tinder som individer och personer istället för att på en gång kategorisera dessa som potentiella samlagspartners eller framtida flickvänner. Känn efter lite först, vissa kanske vill ligga med dig samma kväll, andra kanske vill veta vad du är för person innan?
 
Jag förstår fortfarande inte hur bitterheten och kvinnosynen ska märkas på tinder om han inte har ett citat av Tony Rickardsson som profiltext?
 
Jag förstår fortfarande inte hur bitterheten och kvinnosynen ska märkas på tinder om han inte har ett citat av Tony Rickardsson som profiltext?
Back in my tinderdays tyckte jag mig se bitterhet lite här och där på tinder. Ibland i ngns presentation, kanske ngn bild kan ge vissa vibbar och såklart sen när man väl börjar skriva.

En del har ju dessutom länkar till sina sociala medier där man kan få ett bättre hum av personen.

Jag är som en knarkhund i det här. Kan sniffa upp offerkoftatendenser på långt håll!
 
Back in my tinderdays tyckte jag mig se bitterhet lite här och där på tinder. Ibland i ngns presentation, kanske ngn bild kan ge vissa vibbar och såklart sen när man väl börjar skriva.

En del har ju dessutom länkar till sina sociala medier där man kan få ett bättre hum av personen.

Jag är som en knarkhund i det här. Kan sniffa upp offerkoftatendenser på långt håll!
Ja det är ju möjligt att han har såna bilder men i mitt tycke känns det väldigt mycket after the fact.
 
Alltså jag fattar inte @Hero. Du frågar ofta om råd och hur du kan göra saker bättre, men när du får det slår du bort allt och ifrågasätter.

Kvinnor vet inte hur det är för dig, säger du, men nu när du får tips av en man tar du ändå inte till dig något. Varför ens fråga om råd när ingenting duger?
 
Ja jag har ingen aning. Men förr eller senare skymtar väl offerkoftan fram om man har den på sig ;)

I konversation så kommer såklart mer fram men han verkar ha problem att ens få matches alls och då har jag svårt att se hur man ska se bitterheten eller kvinnosynen som anledning om han inte har en särdeles dålig presentation.
 
I konversation så kommer såklart mer fram men han verkar ha problem att ens få matches alls och då har jag svårt att se hur man ska se bitterheten eller kvinnosynen som anledning om han inte har en särdeles dålig presentation.
Det kan ju också handla om vilka man svajpar höger på. Det kanske är jättemånga som svajpar höger på @Hero men Hero har ju också beskrivit att han har vissa ”önskemål” på sina kvinnor och det är ju inte säkert att just den gruppen som Hero svajpar höger på svajpar höger på honom tillbaka.

Men nu gissar jag hej vilt :)
 
I konversation så kommer såklart mer fram men han verkar ha problem att ens få matches alls och då har jag svårt att se hur man ska se bitterheten eller kvinnosynen som anledning om han inte har en särdeles dålig presentation.
En hint är ju att inte le på en enda bild tex och att inte skriva något om sig själv. Jag skulle aldrig klicka på någon som inte ler och som inte har beskrivit sig själv på något sätt.
 
Det kan ju också handla om vilka man svajpar höger på. Det kanske är jättemånga som svajpar höger på @Hero men Hero har ju också beskrivit att han har vissa ”önskemål” på sina kvinnor och det är ju inte säkert att just den gruppen som Hero svajpar höger på svajpar höger på honom tillbaka.

Men nu gissar jag hej vilt :)

Ja man kan ju gissa saker men jag tror inte att han helt plötsligt skulle få mycket mer matches om han inverterade sina svepningar. När jag sveper så får jag match på typ 80% av det jag sveper höger på och det är knappast för att jag råkar svepa på precis rätt grupper.
 
1) Jag har inga tjejpolare. Har provat att le men fick sämre reslutat. Jag gör mig inte på kort när jag ler. Ingen gädda eller epa.

2) Done

3) Jag lyssnar.

4) Du upprepar det uppenbara ?

5) I know already.

Hur träffar du dina tjejkompisar och flickvänner ? Via krogen ?

Jag är snarare av åsikten hur träffar man inte tjejer? de finns ju överallt? Oavsett om du spelar datorspel, går på fäktning, går i skolan eller arbetar. (jag har träffat nya kompisar på arbetsförmedlingen också iofs)
Jag har faktiskt aldrig träffat någon ny kompis på krogen. Av alla ställen... bara hejat och slöpratat. Att dra med någon hem från krogen eller vilja ha något seriöst är för mig väldigt främmande. Ungefär lika troligt som att jag skulle gå på bordell som att hitta en partner där...
 
Det kan ju också handla om vilka man svajpar höger på. Det kanske är jättemånga som svajpar höger på @Hero men Hero har ju också beskrivit att han har vissa ”önskemål” på sina kvinnor och det är ju inte säkert att just den gruppen som Hero svajpar höger på svajpar höger på honom tillbaka.

Men nu gissar jag hej vilt :)

På Tinder ser man ju inte hur många som gillar en, på andra sajter ser jag t.ex hur många som skriver till mig vilket oftast är män som jag inte går igång på. Men de är många, vilket ändå säger någonting. Jag gillar vissa typer som uppenbarligen inte gillar mig tillbaks. 😭🙄 Jag gissar att det är samma sak för Hero och många andra. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra själv med detta, jag kan inte göra våld på mig själv heller och försöka med någon som jag inte är intresserad av.
 
På Tinder ser man ju inte hur många som gillar en, på andra sajter ser jag t.ex hur många som skriver till mig vilket oftast är män som jag inte går igång på. Men de är många, vilket ändå säger någonting. Jag gillar vissa typer som uppenbarligen inte gillar mig tillbaks. 😭🙄 Jag gissar att det är samma sak för Hero och många andra. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra själv med detta, jag kan inte göra våld på mig själv heller och försöka med någon som jag inte är intresserad av.
Man ser hur många gillningar man har på matchsidan, står en siffra och ett plus där, det är hur många som har gillat dig. Sen kan man betala för guld och få upp profilerna på de som gillat en. Så där kan hero/andra titta hur många gillningar man har som väntar.
 
Man ser hur många gillningar man har på matchsidan, står en siffra och ett plus där, det är hur många som har gillat dig. Sen kan man betala för guld och få upp profilerna på de som gillat en. Så där kan hero/andra titta hur många gillningar man har som väntar.

Det var inte direkt poängen med mitt inlägg men okej..
 
Det är okej när jag säger det, att skratta åt någon annans sociala inkompetens är bara otr ;)


1) Vore ju meningslöst att skriva om jag inte hade en poäng.

2) Förståeligt, men samtidigt, att bli bitter och skylla på andras egenskaper för dina motgångar hjälper dig garanterat inte framåt. Du har dessutom fått massor med feedback i den här och dejtingtråden som du vägrar ta till dig. Kanske är din egen inställning till både dig själv och andra som är problemet, inte att det är fel på tjejerna som inte vill ha med dig att göra.

3) Ingen aning och är inte särskilt intresserad av att jämföra umgängeskretsar heller ärligt talat.

4) Indirekt i att tonen i dina inlägg känns som att du skuldbelägger kvinnor som inte matchar med dig, skuldbelägger kvinnor på Buke som uppenbarligen har större framgång än dig på Tinder.

5) Lite så socialt samspel funkar, man umgås och ser om man klickar. Pratar om saker som verkar intressanta för stunden. Good on you.

Sen en helt orelaterad observation, när man läser vad du skriver här och i dejtingtråden så har du en förmåga att dela in världen i två kategorier. Dig själv och kvinnor, som att alla kvinnor är likadana, har samma förutsättningar och så vidare. Dessutom verkar du också ha en syn på kvinnor som satta på jorden för att tillfredsställa ditt bekräftelsebehov. Börja se alla kvinnor du matchar eller inte matchar med på Tinder som individer och personer istället för att på en gång kategorisera dessa som potentiella samlagspartners eller framtida flickvänner. Känn efter lite först, vissa kanske vill ligga med dig samma kväll, andra kanske vill veta vad du är för person innan?

1) Beror ju på vilken agenda du har.

2) Jag har inte skyllt på andras egenskaper. Citera mig gärna :) . Jag bara konstaterar orsakerna till varför jag inte har någon framgång...
Jag tar emot den feedback som är relevant. Så tro inte annat :).

3) Inte jag heller :up:

4) Då har du misstolkat mig. Jag skuldbelägger ingen.

5) Nja, hon jag eventuellt ska träffa. We have a "history" så jag vet inte om det är så lyckat... men men.

Sen en helt orelaterad observation, när man läser vad du skriver här och i dejtingtråden så har du en förmåga att dela in världen i två kategorier. Dig själv och kvinnor, som att alla kvinnor är likadana, har samma förutsättningar och så vidare.

Fel, om du har läser mina inlägg igen så skriver jag "inte alla kvinnor". De flesta borde kunna räkna ut att alla inte har samma förutsättningar. Det borde inte behöva nämnas ens ;).


Dessutom verkar du också ha en syn på kvinnor som satta på jorden för att tillfredsställa ditt bekräftelsebehov.

Fel, igen.

Börja se alla kvinnor du matchar eller inte matchar med på Tinder som individer och personer istället för att på en gång kategorisera dessa som potentiella samlagspartners eller framtida flickvänner. Känn efter lite först, vissa kanske vill ligga med dig samma kväll, andra kanske vill veta vad du är för person innan?

Å fel igen.
Har dock aldrig varit med om nån som vill ligga samma kväll. Har du hittat sånna ??

Men jag får väl tacka för feedbacken ändå. För att du lägger ner jobb :).
@mandalaki See I can be grateful ? ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vilken ska man ha? Den jag har funkar ju inte varken till att ta emot mms eller skicka mms utan att krångla med någon inställning jag...
2
Svar
39
· Visningar
1 688
Senast: Wille
·
IT & mobiler När jag ska läsa min mejl och klickar på outlook där jag har mejlen så öppnas LinkedIn. Varje gång. Vad har gått snett och vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
410
Senast: Wille
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
946
Senast: Mint
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp